Externalizarea procesului de collection are impact asupra businessului, asupra procesului de recuperare a creanțelor dar și asupra echipei, aceasta este principala concluzie la care s-a ajuns în cadrul celei de-a 6-a ediții a Credit Risk & Debt Collection Forum.
Forumul, organizat de Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, a avut loc pe 26 ianuarie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
La eveniment au participat circat 100 top și middle manageri din industrii precum cea a serviciilor financiare, telecom, sănătate, retail, auto, real estate, legal.
”Există avantaje ale externalizării: o rată mai mare a creanțelor recuperate, o mai bună productivitate a echipei care își poate contentra eforturile pe activitatea de bază, protecția brandului companiei. Există însă și riscuri asumate implicit, precum un control mai scăzut asupra întregului proces de colectare”, a explicat Cristina Gheorghe-Coros, Senior Business Consultant, Customer Service School în cadrul conferinţei.
La acest eveniment au mai participat și Miruna Paunescu- Debt Collection Business Consultant Customer Service School, Nusa Bulfinsky – Team Leader Early Collection ING Bank Romania, Cristina Oprisor – Head of Collection, Raiffeisen Bank, Emil Brezan-Head of Private Clients Collection, UniCredit Bank,Youssef Hautier- Sonic + Pay și Nansi Lungu- Lector Univ. dr. la catedra de Științe cognitive, Universitatea Titu Maiorescu și Behavior Analyst Bitdefender.
Conferința a fost moderată de Ana Sebov, Senior Manager Forensic Services, PwC Romania, iar subiectele dezbătute se numără cele mai bune practici în procesul de colectare a creanțelor, segmentarea eficientă a clienților, motivația angajaților – un element cheie în succesul colectării de creanțe sau integrarea operațiunilor de colectare a datoriilor în Customer Experience.