Peste 50.000 de tone de dulciuri sunt vândute anual în România, conform unei statistici realizate de către compania Concept Marketing&Vânzări. Studiul mai arată că 46% dintre români consideră dulciurile o plăcere, dar și un substitut pentru mâncare, iar 86% dintre adulții din mediul urban cumpără dulciuri.
În acest context, pentru prima oară în ultimii ani, Sala Palatului din București va găzdui, în această iarnă, un târg de dulciuri. Astfel, în perioada 5-7 decembrie, chiar în weekendul Sfântului Nicolae, românii sunt invitaţi să îşi delecteze simțurile cu dulciuri și delicatese din toată lumea.
La târg, vor fi prezenți atât producători și distribuitori de ciocolată sau snacksuri, cât și mari cofetari și bucătari din România și nu numai.
“Se simțea nevoia unui astfel de eveniment în piață din România. Va fi singurul târg de profil din România organizat la acest nivel. Nu vorbim despre acel tip de evenimente care se organizează în piețe sau parcuri, ci de un eveniment profesionist care va atrage inclusiv participanți din străinătate sau mari producători de dulciuri și delicatese”, a declarat Sorin Săraru, managing partner al Project Expo.