UPS My Choice® a ajuns, în Europa, la două milioane de membri care-și gestionează online expedițiile. În prezent, peste 26 de milioane de clienți utilizează serviciul UPS My Choice în întreaga lume. Serviciul, lansat în octombrie 2014, este gratuit și pune la dispoziția retailerilor o platformă care oferă cumpărătorilor vizibilitate sporită și control asupra statusului livrării produselor achiziționate online.
Cu o zi înainte de livrare, consumatorii UPS My Choice® primesc un e-mail sau un SMS cu o zi înainte de livrare, iar dacă nu sunt acasă pot redirecționa majoritatea coletelor la locul de muncă, la un vecin sau la o locație UPS Access Point™ din apropiere. Cele mai multe alerte includ și o perioadă estimativă de livrare. Retailerii pot trimite clienților mesaje suplimentare, integrate în alerta UPS My Choice, inclusiv oferte de loializare sau informații despre produse conexe, în cazul în care astfel de oferte sunt disponibile.
De asemenea membrii UPS My Choice® pot gestiona livrările utilizând o setare de vacanță, astfel încât pachetele să fie reținute și livrate la întoarcerea acasă din vacanță.
„UPS My Choice® le oferă cumpărătorilor online confort și control”, declară Jim Kearney, managing director UPS România, Grecia, Ungaria. „Odată cu dezvoltarea continuă a comerțului online la nivel mondial, crește și numărul de colete. Portofoliul nostru de servicii pentru retaileri se axează pe sprijinirea dezvoltării afacerilor acestora, prin îmbunătățirea experienței de cumpărare online.”