Signify a anunţat ieri noul nume al companiei, ca urmare a modificării statutului societății, schimbându-și denumirea din Philips Lighting N.V. în Signify N.V. Compania spune că modificarea numelui va fi pusă în aplicare în toate țările în care activează până la începutul anului 2019.
„Decizia privind alegerea noului nume al companiei noastre are la bază faptul că lumina devine un limbaj inteligent, care conectează și transmite informații. Noul nume reprezintă o expresie clară a viziunii noastre strategice şi ne propunem să exploatăm potenţialul extraordinar al luminii pentru a îmbunătăţi vieţile oamenilor din întreaga lume”, a declarat Eric Rondolat, CEO-ul Signify.
Signify va continua să folosească brand-ul Philips pentru produsele sale, cea mai de încredere marcă de iluminat, la nivel mondial în baza unui acord de licență existent cu Royal Philips.
Compania spune că modificarea numelui va fi pusă în aplicare în toate țările în care activează până la începutul anului 2019.
Având operațiuni în peste 70 de țări și 32.000 de angajaţi în întreaga lume, Signify a generat anul trecut vânzări de 7 miliarde euro și a investit 354 milioane euro în cercetare și dezvoltare.
„Acţionăm plecând de la principiul că lumina este esenţială. Conectând lumina la rețele, software, senzori și platforme IoT, avem posibilitatea de a crea o lume mai inteligentă”, a adăugat Eric Rondolat.