Philips și Ogilvy & Mather au lansat în România „Idei de viitor”, o platformă de responsabilitate socială care poate transforma în realitate orice idee inovatoare despre viața și viitorul copiilor din România. Ideile pot fi înscrise direct pe platforma online www.ideideviitor.ro, în jurul a trei teme principale legate de viața copiilor din perioada de sarcină și până la primii pași în viață: „Perioada de sarcină”, „Start sănătos în viață” și „Recreere prin lumină”.
La finalul a opt săptămâni, trei idei vor fi selectate câștigătoare și vor fi implementate de Philips în România, printr-o investiție totală de 100.000 de euro.
„Idei de viitor începe cu o promisiune pe care noi credem că o putem îndeplini: prin inovație, vom reuși să schimbăm în bine dezvoltarea unei societăți, în special dezvoltarea membrilor acesteia care sunt la început de drum, copiii. Ne dorim să avem alături de noi mulți oameni care să se implice, să vină cu idei și să contribuim astfel împreună la construirea unui viitor mai bun pentru copiii noștri,” a afirmat Andra Barchi, Digital Marketing Manager, South District.
Campania de comunicare pentru platforma de CSR a Philips România, „Idei de viitor”, este o campanie cu o puternică componentă de digital, susținută de un grup de lideri de opinie interesați în a aduce o schimbare în România, precum și de o serie de acțiuni de PR.
„Campania de promovare a acestui proiect este un semnal de alarmă lansat de copii către adulți, este un îndemn la a trece la acțiune, la a schimba cu o idee viața copiiilor din România. Oricine poate să se implice și sunt mulți oameni în România care vor să acționeze și să devină cetățeni responsabili. Acum chiar se poate,” a afirmat Loredana Caradimu, Strategy and Business Development Director, Ogilvy & Mather România.