Studii recente efectuate de compania Ariston au arătat că aproximativ unul din doi români ia decizia finală de achiziţie direct în magazin, având însă deja stabilite principalele funcţii de care trebuie să dispună centrala termică. Aproximativ 40% dintre cumpărători fac cercetări amănunţite şi decid încă de acasă ce produs vor să cumpere.
„Studiile noastre au arătat că preţul este principalul factor ce stă la baza procesului de cumpărare, în proporţie de 37%. Cu toate acestea, cel mai important criteriu de care românii ar trebui să ţină cont este evaluarea atentă a necesităţilor, dar şi a caracteristicilor tehnice oferite de produs”, a declarat Cătălin Drăguleanu, Country Sales and Operations Manager Ariston Thermo România.
Potrivit afirmaţiei sale, românii trebuie, înainte de toate, să facă o analiză a necesarului de încălzire a locuinţiei ţinând cont de gradul de izolare, suprafaţa şi volumul spaţiului ce urmează a fi încălzit, de numărul de consumatori de apă caldă menajeră şi numărul de băi şi bucătării.
„Puterea centralei termice este determinată de această analiză, acest lucru fiind foarte important deoarece, pe termen lung, este evitat riscul neplăcerilor apărute ca urmare a unei cantităţi prea mici de apă furnizată comparativ cu nevoile familiei. Astfel, puterea termică a centralei ar trebui să fie direct proporțională cu dimensiunea spațiului și cu numărul de consumatori de apă caldă menajeră ”, a subliniat Cătălin Drăguleanu.
Ariston Thermo România este filiala locală a companiei italiene Ariston Thermo Group, unul dintre cei mai importanţi jucători internaţionali în producţia şi furnizarea unei game complete de echipamente şi servicii destinate încălzirii şi producerii de apă caldă menajeră.
Portofoliul de produse Ariston Thermo Romania este compus din centrale termice murale şi de pardoseală, convenţionale şi în condensare sub brandurile Ariston, Chaffoteaux şi Rendamax, boilere electrice şi indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer condiţionat, pompe de căldură şi panouri solare.