Stiri: Companii

Plăcuţele clasice de promovare turistică, înlocuite

Plăcuţele clasice de promovare turistică, înlocuite de Asociația Călător prin România

25.01.2023

Plăcuţele clasice de promovare turistică sunt înlocuite cu unele mult mai atractive, care conțin cod QR, în cadrul unui proiect de digitalizare al Asociației Călător prin România, prin intermediul căruia turistul poate deveni propriul său ghid, astfel încât să înţeleagă mai bine ce are de oferit țara noastră, anunță Ministerul Turismului.

Un element de noutate

În acest demers, mai există un element de noutate. Fiecare plăcuță este însoțită de brandul turistic național „Explorați Grădina Carpaților”. Acțiunea se datorează protocolului încheiat între instituția noastră și Asociația Călător în România, pe o durată de 3 ani.

Pentru a vedea cum funcționează proiectul,în primul rând, trebuie să aveți la îndemână un smartphone cu care să puteți scana codul QR existent pe plăcuță. În acest fel, aveți posibilitatea de a accesa în timp real toate informațiile de care aveți nevoie, referitoare la obiectivele turistice, istoria sau legendele locurilor vizitate. Tot ce trebuie să faceți este să instalați aplicația de scanare a codului în telefonul personal, în cazul în care nu aveți această opține prestabilită.

Plăcuţele clasice de promovare turistică, înlocuite. Obiective

Pentru că principalul obiectiv al protocolului constă în îmbunătățirea imaginii și creșterea notorietății României ca destinație turistică, bineînțeles că nu am uitat nici de vizitatorii străini. Aceștia au posibilitatea, prin utilizarea aplicației, să citească informațiile puse la dispoziție în peste 32 de limbi. Enumerăm câteva dintre cele mai influente: limba engleză, limba spaniolă, limba franceză, limba chineză, limba rusă, limba germană, limba arabă, etc. Prin urmare, vor fi acoperite 90% din limbile vorbite în întreaga lume.

În acest fel, obiectivele turistice şi monumentele istorice vor fi semnalizate corespunzător şi cu tehnologie din prezent, oferind, totodată, și posibilitatea de a realiza o bază de date care să conțină tot capitalul cultural al ţării noastre.

Citește și Târgul de Turism al României 2023 are loc în perioada 23 – 26 februarie