Slide

Stiri: Retail

Planuri 2021 Oveit

Ce planuri de dezvoltare are în 2021 start-up-ul românesc Oveit?

20.01.2021

Planuri 2021 Oveit. Compania care a adus în ţara noastră conceptul Live Stream Shopping, prin soluția tehnologică proprie – Streams.live, deschide o rundă de finanțare de tip SAFE pe platforma de equity crowdfunding, SeedBlink.

Firma își propune să atragă 400.000 de euro de la investitori privați interesați de tehnologie, dar și de la persoane particulare care dispun de capital pe care urmăresc să-l investească în startup-uri tehnologice cu potențial mare de creștere și scalare.

Planuri 2021 Oveit. Oportunitate pentru investitori

Investiția curentă de tip SAFE (Simple Agreement for Future Equity), pe care compania vizează să o atragă, are un discount de 32% și reprezintă o oportunitate pentru investitorii individuali care pot participa cu tichete de o valoare minimă de 2.500 de euro. Campania de pe SeedBlink demarează pe 21 ianuarie și durează 30 de zile.

”Capitalul ridicat în această rundă de finanțare, singura listare publică până la un eventual IPO, ne va ajuta să susținem creșterea accelerată de până acum și ne va consolida eforturile de atragere a unei investiții de tip Serie A, pe care o preconizăm spre finalul anului, la o valoare estimată între 3 și 5 milioane de dolari”, declară Mihai Drăgan, COO și co-fondator Oveit.

Planuri 2021 Oveit. Extinderea pe piaţa din SUA

Compania are drept obiectiv extinderea operațiunilor pe piața din Statele Unite, unde activează deja de trei ani, în Austin, Texas, și deține un portofoliu solid de clienți. Cei doi fondatori invită acum investitorii români să contribuie la creșterea surprinzătoare generată de valul de oportunitate identificat în piață.

Planurile Oveit pentru următorii cinci ani sunt ca Streams.live să devină o platformă lider în tehnologie.

“Urmărim Oveit de câțiva ani, fiind mereu uimiți de realizările celor doi fondatori. Am apreciat succesul lor de până în pandemie așa cum apreciem și noua linie de business Streams.live, cu care au planuri mari. Indiferent de volatilitatea vremurilor, o echipă de calitate se adaptează, inovează și găsește drumul către succes. Ne bucurăm să putem pune și noi umărul la acest parcurs”, declară Andrei Dudoiu, CEO SeedBlink.

Planuri 2021 Oveit. Pandemia de coronavirus

Fondatorii au întrevăzut în pandemia de coronavirus un context favorabil pentru creșterea cumpărăturilor live interactive. Cererea a venit cu precădere dinspre generațiile tinere – Gen Z și Millennials. Este vorba de cei care preferă o interacțiune directă, personală și interactivă cu brandul atunci când cumpără online.

”Este cea mai mare schimbare din comerț din ultimii 70 de ani. Amazon are 15 ani de activitate, cineva va fi lider și pe live stream shopping, iar noi vom fi printre ei, cu produsul Streams.Live. Ne bazăm pe o tehnologie stabilă și puternică. Avem în spate experiența solidă și rezultatele internaționale pe global tech cashless payments și punctele de distribuție din toate piețele strategice – SUA, Asia prin Japonia, Europa prin UK și Irlanda, și Africa prin Africa de Sud. Ne plasăm pe segmentul B2B, pe o piață globală de 250 miliarde de dolari în 2020, în creștere estimată până la 1 trilion de dolari în 2023,” continuă Mihai Dudoiu.

Planuri 2021 Oveit. Estimări

Piața de Live Stream Shopping are un potențial imens. Se estimează că acest domeniu să ajungă de la 1 miliard de dolari în 2019 la 320 de miliarde de dolari în 2023, doar în Statele Unite, și la 474 de miliarde de dolari în China, oportunitate valorificată de fondatori.

Succesul acestei tehnologii are la bază interactivitatea dintre brand și consumator. Este vorba de un aspect tot mai important în industria de retail. Comercianții online și retailerii se pot conecta mult mai ușor și autentic cu audiența lor, prin video-uri live online. În plus, clienţii au posibilitatea să cumpere fără să părăsească sesiunea video. Fondatorii companiei s-au bazat pe expertiza lor în plăți fără numerar și portofele digitale pentru a-și crea avantajul competitiv al platformei de live stream shopping.

Citeşte şi Piața de media din România va creşte cu 4% în 2021