Zucchetti anunţă că a lansat pe piață ZWorkspace, platformă pentru gestionarea spațiilor și rezervarea activelor de lucru. Digitalizarea activităților și securitatea angajaților determină societățile să aplice modele organizaționale tot mai eficiente pentru a favoriza dezvoltarea colaborării, productivității, creativității și a bunăstării în cadrul spațiilor de lucru.
Evoluția actualului mod de a înțelege procesele de gestionare a activelor și a clădirilor, bazate în prezent pe o logică de gestionare fizică a instalațiilor, mașinilor, echipamentelor, cu referire specială la evenimentele de mentenanță, trebuie, prin urmare, să fie orientată tot mai mult spre noile necesități de gestionare și de folosire a mediilor de lucru.
Avantajele aduse de platforma ZWorkspace
Datorită platformei ZWorkspace, fiecare angajat sau coordonatorii/supraveghetorii acestora pot rezerva foarte ușor stațiile de lucru, birourile, sălile de ședințe, sălile și locurile de parcare de la computerul propriu sau de la dispozitivele mobile, utilizând și planimetria zonelor societății. Datele generate de sistem sunt mereu disponibile pe panouri de control și grafice, fiind actualizate în timp real, permițând monitorizarea constantă a performanțelor și a preferințelor de utilizare și furnizând informații strategice pentru a folosi spațiile în moduri din ce în ce mai eficiente și în conformitate cu obiectivele societății.
Integrare perfectă cu platforma Infinity Zucchetti
Soluția se integrează perfect cu platforma Infinity Zucchetti pentru gestionarea personalului. Astfel, pentru orice „eveniment” asociat lucrătorului (absențe, deplasări, schimburi, pontări, cursuri), se modifică automat starea fiecărei rezervări, cu o optimizare ulterioară a soluțiilor de gestionare a activelor (ZMaintenance, ZEnergy, Zair) pentru a garanta standarde ridicate de calitate din punctul de vedere energetic și al mediului.
Măsurile de securitate din Legea nr. 55/2020
ZWorkspace este un răspuns concret la măsurile de securitate prevăzute în Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cum ar fi:
– monitorizarea adunărilor în ceea ce privește distanțarea între persoane;
– controlul către căile de acces;
– limitarea locurilor rezervabile;
– intrări decalate;
– verificarea imediată a persoanelor prezente în societate.
Salvatore Barbera, manager de produs ZWorkspace Zucchetti a afirmat: „Urgența sanitară doar a accelerat o necesitate care era deja luată în considerare de societăți și angajați, anume faptul de a face experiența de viață în cadrul societății mai dinamică, mai organizată și mai inteligentă. Din acest model s-a născut ZWorkspace”.
Soluţiile şi serviciile oferite de Zucchetti România
Zucchetti România, parte a Zucchetti Group, oferă soluții și servicii destinate acoperirii complete a funcțiunilor din domeniul gestiunii personalului, administrativ și contabil.
Soluțiile software oferite de companie includ aplicații pentru elaborarea salariilor, soluții de gestiune prezențe și absențe, control acces și gestiune resurse umane. De asemenea, compania propune soluții ERP cu un standard calitativ ridicat și în măsură să acopere toate ariile funcționale, de la contabilitatea generală și analitică, până la gestiunea depozitelor și a producției.
Soluțiile hardware oferite de Zucchetti includ produse precum terminale de pontaj, terminale de acces, sisteme de supraveghere video sau sisteme anti efracție.
Zucchetti deţine în România trei sedii situate în Oradea, București și Timișoara.
Citeşte şi Legea salarizării 2021. Ministrul Muncii, decizie importantă