Pod Dunare Braila

Podul peste Dunăre de la Brăila, construit cu tabla groasă produsă la Combinatul Siderurgic Galați

27.02.2020

Pod Dunăre Brăila. Combinatul Siderurgic Galați furnizează oțel pentru pentru cel mai mare proiect regional de dezvoltare din țara noastră. Astfel, LIBERTY Galați anunță că a început livrările de oțel pentru podul de la Brăila, cel mai important proiect de infrastructură derulat în prezent în România.

Combinatul Siderurgic livrează pentru Fincantieri Infrastructure tablă groasă care este, mai apoi, folosită la confecționarea segmenților tablierului podului, operațiune care se desfășoară la Șantierul Naval Vard din Brăila.

Pod Dunăre Brăila. Ce spune conducerea LIBERTY Galați?

“Acest pod va dăinui mulți, mulți ani iar priceperea și pasiunea colegilor mei vor adăuga trăinicie și valoare acestui proiect benefic pentru întreaga țară. Suntem mândri să fim furnizori dar și foarte hotărâți să livrăm clientului nostru soluțiile tehnice, logistice și comerciale așteptate” a comentat Bogdan Grecu, Directorul General al LIBERTY Galați.

Pod Dunăre Brăila. O mare importanță pentru comunitate

“Podul are o mare importanță pentru noi și pentru comunitate. Am arătat deschidere și flexibilitate față de cerințele specifice ale clientului nostru. Totodată, am reușit ca pentru primele volume să reducem timpii de laminare de la 6 – 8 la 2 – 4 săptămâni, în urma prioritizării proiectului pe întregul circuit de producție”, a declarat Cristina Șerbănoiu, Șeful echipei Servicii Clienți a LIBERTY Galați.

Podul peste Dunăre din județul Brăila va avea o lungime de 1.974 de metri. Acesta va fi construit de asocierea dintre companiile Astaldi și IHI Infrastructure Systems.

O investiție de 500 milioane de euro

Valoarea proiectului este estimată la 500 de milioane de euro.

Tabla groasă produsă la Galați, folosită și la construcția Podului Osman Gazi

Tabla groasă produsă la Galați a fost folosită și la construcția Podului Osman Gazi, inaugurat în 2016, ce traversează Golful Izmit.

Având peste 2.620 de metri lungime, acesta este considerat al șaselea din lume ca anvergură între stâlpii de susținere.

Citește și Wizz Air reduce numărul de zboruri către Italia, din cauza coronavirusului

 

 

 

Citiți și despre: