Podul Grant se închide 1 iulie 2019. Primăria Municipiului București a anunțat că lucrările de reabilitare și consolidare a Podului Grant avansează. Începând de astăzi, 1 iulie, se va închide circulația pe sensul Turda – Crângași. Prin urmare, în vederea continuării lucrărilor de reabilitare și consolidare a Podului Grant, începând cu data de 1 iulie 2019, ora 12.00, se va restricționa circulația pe sensul Turda – Crângași al pasajului Pod Grant. Bretelele aferente acestei căi vor rămâne în continuare închise.
Podul Grant se închide 1 iulie 2019. Rute ocolitoare
Rutele principale de ocolire sunt Podul Basarab și Gara de Nord.
Se pot folosi ca variante de ocolire principale, conform panourilor de orientare montate, următoarele trasee/rute:
· B-dul General Kiseleff / B-dul Mareșal Prezan – Arcul de Triumf – Str. Alexandru Constantinescu – B-dul Ion Mihalache – Str. Banu Manta – Pod Basarab – Calea Giulești.
· B-dul General Kiseleff / B-dul Mareșal Prezan – Arcul de Triumf – Str. Alexandru Constantinescu -Bulevardul Mărăști / B-dul Mareșal Averescu – Str. Clucerului – Piața Ion Mihalache – B-dul Ion Mihalache – B-dul Banu Manta – Pod Basarab.
· B-dul Mareșal Prezan / B-dul General Kiseleff – Arcul de Triumf – B-dul Kiseleff – Piața Victoriei – B-dul N Titulescu – Pod Basarab.
· B-dul Mareșal Averescu intersecție cu B-dul Ion Mihalache obligatoriu la dreapta cu reîncadrarea pe Str. Alexandru Constantinescu prin Str. Locotenent Ghe. Stalpeanu / Piață Domenii) – B-dul Ion Mihalache (sensul spre Piața Victoriei) – B-dul Banu Manta – Pod Basarab.
· Str. Turda – Str. Iani Buzoiani – Strada Caraiman – Calea Griviței – Pod Basarab
Podul Grant se închide 1 iulie 2019. Lucrări de modernizare
Pe sensul închis, Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București va executa următoarele tipuri de lucrări:
- reparații ale elementelor din beton ale suprastructurii
- așternerea hidroizolației
- amenajarea gurilor de scurgere a apelor pluviale
- realizarea căii pe pod (așternerea mixturilor asfaltice)
- înlocuirea rosturilor de dilatație existente
- înlocuirea elementelor de siguranță rutieră existente (parapete metalice)
- refacerea căii tramvaiului
- refacerea semnalizării verticale
- realizarea marcajelor rutiere
Podul Grant se află la prima intervenție după mai bine de 12 ani de la ultimele reparații. Pasajul supra-traversează liniile de cale ferată și face legătură între b-dul Ion Mihalache și Calea Giulești.
Citește și Tranzacția prin care Euroins preia Ergo Asigurări, analizată de Consiliul Concurenței
Pingback: Tehnologia blockchain, prioritara pentru companii | Jurnalul de Afaceri