Porsche a livrat peste 162.000 de maşini clienţilor anul trecut, un nivel record în istoria companiei. Nivelul din 2013 este astfel cu 15% mai mare decât cel înregistrat în anul 2012. Un succes important l-a avut modelul Porsche 911, la aniversarea a 50 de ani, Porsche livrând aproximativ 30.000 de unități din acest model legendar.
„Graţie campaniei de produs susţinute şi extinderii modelului nostru de business, am reuşit să creştem şi mai mult fascinaţia față de brandul Porsche la scară globală, așa cum o demonstrează cele 162.145 de livrări din 2013”, a spus Bernhard Maier, membru al Executive Board Sales & Marketing în cadrul Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG.
Acesta a explicat că în lunile viitoare anticipează noi creşteri, odată cu lansarea modelelor Macan şi 911 Targa.
Compania a avut rezultate bune în toate regiunile anul trecut, în Statele Unite ale Americi, cea mai mare piaţă pentru producătorul de modele sport, fiind livrate 42.323 de maşini clienţilor, în creștere 20,8% faţă de 2012.
Pe piaţa din China, Porsche a livrat 37.425 de maşini în anul trecut, cu 20% mai multe autovehicule decât în anul precedent.
În plus, în Germania, Porsche a depăşit pragul de 20.000 – mai exact 20.638 de noi proprietari au sărbătorit livrarea noilor lor maşini.
Cel mai popular model Porsche a rămas Cayenne, peste 84.000 de unităţi vândute anul trecut.
”Cererea pe segmentul de maşini sport cu motor central a crescut puternic”, potrivit sursei citate. Astfel, cu circa 25.500 de livrări, gama Boxster, care include şi noul model Cayman, a înregistrat o creştere de 117,4% în comparaţie cu anul 2012.