Compania Naţională Poşta Română aduce la cunoştinţă clienţilor săi faptul că, potrivit operatorului poştal desemnat din Italia, în perioada 27-31 octombrie 2017, s-a desfăşurat o grevă a angajaţilor din sectorul public şi privat, pe zona de transport, curierat şi logistică. În aceste condiţii, este posibil să apară întârzieri în activitatea de colectare şi distribuire a trimiterilor internaţionale de corespondență şi colete pe relaţia Italia.
Poşta Română îşi cere scuze clienţilor şi partenerilor şi îi asigură că operatorul naţional de servicii poştale îşi va respecta toate obligaţiile impuse prin lege şi asumate în relaţia cu clienţii şi va gestiona cât mai eficient posibil situaţia cauzată de greva din Italia.
Orice reclamaţie legată de calitatea serviciilor poştale prestate de Poşta Română poate fi trimisă pe adresa de mail suportclienti@posta-romana.ro.
Citiți și despre:
Vremea rea afectează traficul poştal Compania Naţională Poşta Română aduce la cunoştinţă faptul că, în urma condiţiilor meteo extreme, traficul trimiterilor poştale, atât la nivel naţional cât şi internaţional, va fi afectat în perioada […]
PostCollect RETUR 30, un nou serviciu oferit de Poșta Română PostCollect RETUR 30 este noul serviciu lansat de Poșta Română care oferă clienţilor posibilitatea de a returna produsele comandate de pe site-urile eMag şi FashionDays. Serviciul va fi disponibil, de luni, […]
Poşta Română lansează o campanie promoţională Clienţii Poştei Române vor putea trimite, pe tot parcursul lunii decembrie, bani şi cadouri la costuri mult mai mici decât în restul anului. Astfel, operatorul naţional de servicii poştale lansează promoţii […]
Poşta Română a câştigat o licitaţie în valoare de 13 milioane de lei Poşta Română, în calitate de lider de proiect, a câştigat licitaţia organizată de CNAIR, în valoare de 13.000.000 de lei, cu o durată de 24 de luni. Compania este asociată, în proiect, cu Zipper Services […]
Poşta Română, locul 44 în topul mondial al serviciilor poştale Topul serviciilor poştale. Poşta Română ocupă locul 44 într-un raport al Uniunii Poștale Universale (UPU) care analizează serviciile poștale din 170 de țări. Anul trecut, compania s-a aflat pe locul 50. […]