Poșta Română a demarat procedura de achiziție pentru un sistem de planificare a resurselor întreprinderii (ERP). Această mișcare strategică marchează încă un pas semnificativ în evoluția digitală a Companiei, reprezentând un angajament ferm pentru îmbunătățirea continuă a eficienței operaționale și a serviciilor oferite.
Valoarea totală estimată pentru această procedură este de: 16.750.000 LEI.
Cel mai mare proces de digitalizare
Compania Națională Poșta Română trece, așadar, prin cel mai mare proces de digitalizare din istoria sa. Modernizarea proceselor birocratice care au îngreunat, atât activitatea zilnică a salariaților, cât și a clienților va deveni în sfârșit o realitate.
Implementarea sistemului ERP va transforma radical modul în care Poșta Română își gestionează procesele interne, aducând compania mult mai aproape de rezolvarea rapidă a nevoilor celor aproape 8 milioane de clienți care trec pragul Poștei Române. Acest sistem va reduce semnificativ timpul și efortul necesar pentru activitățile administrative, fiind un ajutor în plus pentru cei aproximativ 21.000 de salariați.
Un proces birocratic extensiv
Realizarea acestui proiect nu a fost lipsită de provocări. Poșta Română a navigat printr-un proces birocratic extensiv pentru a asigura conformitatea cu toate reglementările și standardele naționale și europene. Eforturile susținute ale echipei demonstrează angajamentul continuu de a opera într-un mod transparent și responsabil.
„Această achiziție este esențială revigorării instituționale a Poștei Române. Implementarea unui sistem integrat de tip ERP va contribui, atât la modernizarea infrastructurii tehnologice a Companiei, cât și la redefinirea modului prin care contribuim la economia digitală a României. Nu ne vom opri aici.”, declară Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale ,,Poșta Română”.
Citește și Schimbările determinate de automatizare în piața muncii