Posta Romana RETUR 30 Posta Romana

PostCollect RETUR 30, un nou serviciu oferit de Poșta Română

11.11.2018

PostCollect RETUR 30 este noul serviciu lansat de Poșta Română care oferă clienţilor posibilitatea de a returna produsele comandate de pe site-urile eMag şi FashionDays. Serviciul va fi disponibil, de luni, 12 noiembrie, în cele peste 500 de oficii din ţară.

„Poşta Română este o companie strategică pentru Guvernul României, iar acest lucru se vede din acţiunile pe care, în echipă, le întreprindem pentru a redresa operatorul naţional de servicii poştale. Începând cu alocarea fondurilor pentru capitalizare, continuând cu investiţiile şi cu atenţia sporită acordată personalului din Poştă prin creşterile salariale aprobate şi achiziţionarea de echipamente noi, vom reuşi să recredibilizăm această companie care a făcut istorie în ţara noastră prin serviciile oferite românilor”, a declarat Petru Bogdan Cojocaru, ministrul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale.

PostCollect RETUR 30. Poşta Română preia produsele returnate

Astfel, prin intermediul noului serviciu, Poşta Română preia mărfurile pe care clienţii doresc să le returneze. Acest lucru se poate face în termen de 30 de zile de la achiziţie. În plus, tot Poșta Română le transportă şi le livrează la adresele indicate de către beneficiar.

Cei care au cumpărat un produs se vor prezenta într-unul din cele peste 500 de oficii poştale PostCollect, cu produsul ambalat în condiţii aferente coletelor poştale. Clienții vor înmâna oficiantului numărul AWB generat de site-ul retailerului după aprobarea cererii de retur.

PostCollect RETUR 30. Timpul de livrare

Timpul de livrare pentru o astfel de trimitere este Z + 3 zile lucrătoare, de la data prezentării trimiterii.

Trimiterile PostCollect „RETUR 30” se pot monitoriza prin Track&Trace. Acest lucru se poate face pe site-ul Poştei Române.

PostCollect RETUR 30. Ce spune conducerea Poștei Române?

„Returul produselor prin intermediul Poştei Române vine ca o continuare firească a serviciului PostCollect, care s-a dovedit un serviciu de succes şi care a meritat dezvoltat, tocmai pentru a face din el un produs complet. Ne dorim, astfel, să atragem cât mai mulţi retaileri online care să-şi livreze mărfurile prin PostCollect”, a declarat Mircea Tudosie, Directorul General al Poştei Române.

Citește și Black Friday 2018 evoMAG.ro. Anunțul făcut de retailer

 

 

Citiți și despre: