Bluparty

Povestea BluParty: 13 ani de business în industria petrecerilor corporate pentru copii

01.12.2018

Compania organizează o varietate de evenimente corporate, de la petreceri de 1 iunie sau de Crăciun, până la teambuilding-uri. BluParty este un business care a apărut pe piața organizării de petreceri pentru copii din România în anul 2005, când acest domeniu de activitate abia începuse să se contureze. La început, echipa BluParty era formată doar din câțiva oameni pasionați de ceea ce fac, însă a crescut treptat și astăzi agenția numără zeci de angajați și colaboratori, care au același obiectiv, și anume grija față de prichindei.

Anul acesta BluParty, www.bluparty.ro, a împlinit 13 ani de activitate – 13 ani cu peste 12.000 de evenimente de succes, corporate și nu numai, care au reușit, de fiecare dată, să aducă zâmbetul pe fețele celor mai greu de mulțumit clienți – copiii

Orice tip de business trebuie să se adapteze constant schimbărilor pentru a-și păstra relevanța, iar BluParty nu face excepție de la această regulă. O dată cu această aniversare, BluParty a simțit nevoia să dea un suflu nou întregului business, așa că a decis că este vremea pentru o relansare. Echipa a lansat o mulțime de concepte de petrecere și eveniment noi, menite să îi provoace și să îi stimuleze nu doar pe cei mici, ci și pe părinții lor. Fire shows, petreceri cu tematică științifică, spectacole de magie și teatru și virtual reality sunt doar câteva din aceste noi concepte.

Cum arătau evenimentele corporate la începuturile BluParty

Atunci când BluParty a intrat pe piață, evenimentele corporate se limitau la clasicele petreceri pe care companiile le organizează anual pentru angajații lor în preajma Crăciunului. În timp, însă, evenimentele au devenit din ce în ce mai diversificate și companiile au început să organizeze evenimente interne pentru angajați și familiile lor și în alte perioade ale anului.

“După 13 ani în business, putem spune că ceea ce corporațiile caută de obicei sunt organizatorii de evenimente specializați și cu experiență, care sunt capabili să livreze servicii cât mai calitative. Valorile de brand sunt și ele foarte importante, iar pentru noi cea mai importantă valoare este grija față de micuți”, ne-a declarat Alexandra Timofte, manager BluParty.

În prezent, BluParty organizează o varietate de evenimente corporate, de la petreceri de 1 iunie, petreceri de iepuraș sau de Crăciun, până la teambuilding-uri tip Family Day, deschideri de an școlar sau chiar lansări de produse pentru copii

Oricare ar fi tipul evenimentului corporate, echipa BluParty știe cum să răspundă cerințelor specifice acestuia și reușește de fiecare dată să livreze distracție și bună dispoziție. Un astfel de eveniment este o oportunitate excelentă de teambuilding și socializare între angajați, iar departamentele de Resurse Umane au realizat acest lucru și au fost receptive la acest trend în continuă creștere.

Care sunt noutățile pe care le aduce BluParty în conceptele corporate?

Chiar dacă un business ce se ocupă de organizarea petrecerilor pentru cei mici poate părea unul ușor din exterior, acesta nu duce deloc lipsă de provocări. Pasiunea și dedicarea sunt necesare pentru un astfel de job, iar echipa BluParty nu duce lipsă de niciuna dintre ele.

E nevoie de oameni cu multă imaginație și creativitate pentru a-i face pe cei mici să se bucure de fiecare moment al unui eveniment

Cele mai semnificative schimbări care au venit o dată cu relansarea sunt cele de la nivel de servicii: concepte care atrag toți invitații, indiferent de vârstă, petreceri pentru adolescenți, care țin cont de trendurile generației millennial, și tematici cât mai personalizate – sunt de acum incluse în evenimentele corporate organizate de BluParty.

Evenimente cu tematici personalizate pentru clientul corporate

Multe business-uri din domeniul organizării de petreceri pentru copii vin în întâmpinarea clienților cu pachete de eveniment prestabilite, care nu se pliază pe nevoile tuturor clienților. Echipa BluParty a observat că fiecare client are propria viziune cu privire la evenimentul pe care dorește să îl organizeze, iar o relație strânsă cu clientul și multă comunicare sunt esențiale pentru a ajunge la rezultatul dorit.

Cei 13 ani de experiență pe piața petrecerilor de copii din România i-au învățat pe cei de la BluParty că input-ul clienților este foarte valoros și că de foarte multe ori acesta este ingredientul secret care sporește succesul evenimentului

Clienții pot fi foarte creativi și sunt mereu fericiți atunci când își văd ideile puse în practică.

În plus, dacă compania decide să organizeze un eveniment corporate la propriul sediu, sugestiile venite din partea clientului se pot dovedi cu atât mai utile, deoarece cunosc foarte bine spațiul în care va fi organizat evenimentul.

Concepte care prezintă interes atât pentru copii, cât și pentru angajați

Evenimentele corporate pentru copii nu sunt destinate doar acestora, ci și tuturor angajaților companiei. Ele sunt un prilej de relaționare și de creare a unor legături mai strânse în interiorul comunității. Scopul acestor evenimente nu este acela de a-i ține pe copii ocupați, ci este o ocazie pentru părinți de a petrecere timp de calitate cu familia, dar și cu colegii de lucru și familiile acestora.

Vârsta copiilor care participă la un eveniment corporate poate varia, așa că este necesar ca evenimentul să aibă concepte atractive pentru diverse vârste – de la copii sub 5 ani, până la adolescenți și adulți, toți invitații trebuie să se bucure de petrecere

Noile concepte nu sunt doar family-friendly, ci sunt menite să scoată la iveală copilul din interior și să îi ajute pe părinți să uite de grijile cotidiene și să privească lumea prin ochii prichindeilor timp de câteva ore.

Strategia de la baza acestor concepte este bine gândită și are scopul de a stimula curiozitatea și creativitatea celor mici, dar și de a-i captiva pe adulți prin povești și umor care transcend vârsta. “Poveștile ne însoțesc pe tot parcursul vieții și nu încetează niciodată să ne fascineze, indiferent de vârsta pe care o avem. De aceea, poveștile din cadrul evenimentelor BluParty sunt menite să fie atât pe placul copiilor, cât și pe placul adulților”, afirmă Alexandra Timofte, manager BluParty.

Părinții nu se vor bucura doar datorită faptului că își văd copiii fericiți, ci vor participa activ la eveniment și vor redescoperi ei înșiși curiozitatea caracteristică copilăriei. Fie că e vorba de spectacole de teatru, magie, improvizație sau scenete cu experimente chimice amuzante, prichindeii și adulții vor fi deopotrivă implicați.

Trendurile de interes pentru adolescenți sunt încorporate în evenimentele corporate

Un concept fresh adus de relansare sunt petrecerile pentru adolescenți. Implementarea acestuia a fost inspirată de primii clienți BluParty, care au crescut o dată cu brandul. Interesele lor s-au schimbat, așa că BluParty le-a venit în întâmpinare cu petreceri ce țin cont de trenduri dragi lor, cum ar fi virtual reality, machiaj cu glitter și cabine foto distractive.

Acest concept se pliază foarte bine pe evenimentele corporate, unde o parte din copiii angajaților sunt adolescenți și își doresc ca petrecerile la care participă să aibă elemente cool, pe care le întâlnesc zi de zi în social media

Ei vor fi plăcut surprinși atunci când vor descoperi că la petrecerea organizată de firma unde lucrează părinții lor pot să încerce mult doritul machiaj cu sclipici (atât de popular în cadrul festivalurilor de muzică) și pot să se bucure de experiența VR, plină de adrenalină.

Pe lângă asta, vor fi fericiți să poată lua acasă ca suvenir de la eveniment o poză cu magnet, pe care s-au distrat făcând-o cu noii lor prieteni la photo booth-ul cu accesorii. Spectacolele de teatru și divertisment din cadrul evenimentelor corporate au adoptat și ele teme și personaje pe care și adolescenții le îndrăgesc. De exemplu, experiența Star Wars, care presupune o “călătorie” intergalactică sub îndrumarea a două personaje faimoase din franciză este populară atât în rândul copiilor, cât și în rândul adolescenților.

O nouă identitate vizuală a brandului

Cele mai ușor de observat schimbări aduse de relansare sunt cele de la nivel vizual: BluParty are un logo nou, cu un design ceva mai elegant, dar care își păstrează stilul jucăuș, caracteristic brandului. La nivel cromatic nu s-a schimbat nimic, roșu și albastru rămânând în continuare culorile reprezentative ale BluParty.

Cu ocazia relansării, BluParty a inaugurat și noul site, care a fost special creat astfel încât utilizatorii să aibă o experiență cât mai plăcută atunci când navighează online și să poată găsi cu ușurință informațiile de care au nevoie pentru a organiza evenimentul pe care îl visează. “Este important, mai ales pentru clienții noi, să aibă la îndemână cât mai multe informații cu privire la evenimentele organizate de noi. Astfel, atunci când ne contactează, ei deja ne cunosc oferta și știu ce își doresc, iar procesul de planificare a evenimentului decurge mult mai ușor” a declarat, în încheiere, Alexandra Timofte, manager BluParty.

 

Citiți și despre:

  • Topul celor mai bogați oameni din lume în 2018Topul celor mai bogați oameni din lume în 2018 10% din bogații lumii controlează 85% din averea globală. Vrei să faci parte din jumătatea bogată a lumii? Ar trebui să ai în cont 4.210 de dolari ( 17.174 de lei). Cel puțin așa arată Global Wealth Report, […]
  • Cum organizezi un Crăciun de poveste pentru angajați?Cum organizezi un Crăciun de poveste pentru angajați? Sfaturi pentru companii: Lucruri de care trebuie să ții cont pentru ca angajații să fie mulțumiți. Vrei să organizezi un Crăciun de poveste pentru angajații companiei tale? Jurnalul de Afaceri îți oferă […]
  • ARAISA GROUP, seriozitate și profesionalism în transporturiARAISA GROUP, seriozitate și profesionalism în transporturi În cei 11 ani de la înființare, compania a reușit să stabilească parteneriate durabile și de succes. Araisa Group este o companie românească, înființată în Suceava în anul 2007, al cărei obiect de activitate […]
  • Coresi Avantgarden, cel mai amplu proiect de regenerare urbană din RomâniaCoresi Avantgarden, cel mai amplu proiect de regenerare urbană din România Proiect emblematic pentru Brașov, Coresi Avantgarden reprezintă “Viața trăită din plin” în viziunea KASPER DEVELOPMENT & CEETRUS. Daniela Kasper este unul dintre dezvoltatorii care a demarat în 2006, la […]
  • Ce sunt calculatoarele cuantice?Ce sunt calculatoarele cuantice? Încă din 2013, Google și NASA investesc fonduri importante în dezvoltarea computerelor cuantice. Calculatoarele cuantice reprezintă următorul pas în revoluția tehnologică. Deși acest lucru devine din ce în ce […]

O părere la “Povestea BluParty: 13 ani de business în industria petrecerilor corporate pentru copii

  1. Pingback: Revista presei - stiri afaceri - Povestea BluParty: 13 ani de business în industria petrecerilor corporate pentru copii

Comentariile nu sunt permise.