Produse igiena personala

Cât cheltuie lunar românii pentru igiena personală?

11.04.2019

Produse igienă personală. Majoritatea românilor preferă să cumpăre produse de îngrijire personală din supermarketuri și hipermarketuri. În plus, 87% dintre ei ar face comenzi online dacă ar avea acces la produse de calitate, la prețuri mai mici față de marile lanțuri de retail. În general, 8 din 10 români ar cumpăra o cantitate mai mare de produse dacă, în acest fel, ar putea face economii, iar o treime dintre români alocă lunar între 100 și 200 de lei pentru achiziția de produse de îngrijire personală. toate acestea date se regăsesc într-un studiu realizat de ImportDirect.ro, retailer online de tip hard discount.

Produse igienă personală. Cele mai des cumpărate produse?

„Săpunul, pasta de dinți, gelul de duș, șamponul și deodorantul sunt produsele de îngrijire personală cumpărate cel mai frecvent de români”, arată studiul.

Pe de altă parte, la mare distanță, în preferințele românilor se află:

  • balsamul sau masca de păr
  • cremele pentru față sau mâini
  • ața dentară
  • apa de gură
  • loțiunile pentru corp

Acest lucru arată că la nivel național, sunt folosite, în continuare, cu precădere, produsele de igienă personală de bază.

Produse igienă personală. Bugetul alocat

O mare parte dintre români (30,7%) alocă lunar între 100 și 200 de lei pentru cumpărare de produse de îngrijire personală. Aproape un sfert cheltuie între 80 și 100 de lei în acest scop. Doar 5% dintre respondenți afirmă că alocă lunar peste 300 de lei pentru produse de îngrijire personală.

Aspectele de care țin cont majoritatea românilor atunci când cumpără produse de îngrijire personală sunt, în ordinea importanței declarate:

  • calitatea (83,1%)
  • prețul (65,1%)
  • necesitatea (39,33%)

Produse igienă personală. De unde preferă românii să facă achiziții?

9 din 10 cei intervievați (86%) cumpără produse de îngrijire personală și cosmetice din supermarketuri și hipermarketuri.

În cazul în care ar avea acces la produse de calitate la prețuri mai mici față de marile lanțuri de retail, românii sunt deschiși să comande online produsele de îngrijire personală, 87% dintre respondenții sondajului declarându-și această intenție.

„Rezultatele acestui amplu sondaj vin să ne confirme un comportament de consum pe care l-am observat în rândul clienților noștri. Este un mit faptul că produsele de igienă personală sunt în coada listei de cumpărături pentru majoritatea românilor, chiar dacă există, încă, discrepanțe între obiceiurile de consum din România și țările vestice, de exemplu, în aspecte ce privesc diversitatea produselor utilizate și sumele alocate lunar pentru aceste achiziții.

Conform sondajului, românii folosesc foarte des parfumul. Astfel, din totalul respondenților, peste 94% cumpără măcar un parfum într-un an. Interesant este că aproape 3 din 10 români afirmă că fac o achiziție de parfum la un interval de 1-3 luni și tot atâția la un interval de 3-6 luni.

Citește și Județele din România cu cele mai multe mall-uri

 

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Cât cheltuie lunar românii pentru igiena personală?

  1. Pingback: Economia Romaniei in 2019 - estimari | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.