Produse Misavan

Misavan îşi consolidează poziţia în România

30.07.2020

Produse Misavan. Compania românească Misavan, producător și distribuitor la nivel național de produse de curățenie și dezinfecție, și-a consolidat poziția pe piața de profil prin adaptarea gamei profesionale Dr. Stephan pentru zona de retail și consumatori casnici. Vânzările companiei pe acest segment reprezintă deja 40% din totalul vânzărilor înregistrate de această gamă de produse. Mai mult, în magazinul online www.misavan.ro, produsele profesionale Dr. Stephan au reprezentat peste 50% din vânzările totale ale platformei.

Produse Misavan. Afaceri de 16,6 milioane de euro

Producătorul din Iași a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 16,6 milioane de euro (80 milioane de lei), iar anul acesta mizează pe o creștere de 14% a volumului de vânzări.

Ce spune conducerea companiei?

”Inițial, gama de produse premium Dr. Stephan a fost dezvoltată pentru a fi utilizată în HoReCa și industrie, Misavan fiind unul dintre jucătorii cheie de pe piața produselor profesionale de curățenie și dezinfecție destinate zonei B2B. Clienții de business care utilizau gama au observat rapid eficiența produselor, ne-au trimis feedback pozitiv și ne-au cerut să le producem și în ambalaje ușor de folosit acasă. Așa a apărut gama de retail Dr. Stephan, gamă care cuprinde atât produse de curățenie cât și produse de dezinfecție, întrucât dezinfecția completează curățenia, nu o suplinește, iar curat nu înseamnă neapărat și dezinfectat”, spune Ciprian Otea, director general Misavan.

Produse Misavan. „La declanşarea pandemiei, eram pregătiţi”

”La declanșarea pandemiei, eram pregătiți pentru noile condiții de piață, gama noastră cuprinzând deja 12 dezinfectanți pentru suprafețe și igienă personală avizați deja de Ministerul Sănătății încă de acum 5 ani. Și subliniez acest lucru, pentru că au fost supuse rigorilor autorizării, obținând certificarea într-un context în care foarte puține companii o aveau, comparativ cu cele din prezent”, completează Ciprian Otea.

De la izbucnirea pandemiei de COVID-19, cele mai căutate produse din această gamă au fost:

  • Aseptic Gel (dezinfectant pentru mâini)
  • Descol-75 (spray dezinfectant hidroalcoolic pentru suprafețe multiple)
  • Fresc (dezinfectant pentru pardoseli și suprafețe).

“Am anticipat creșterea semnificativă a comerțului online, iar în urmă cu 3 ani am lansat magazinul online. Fiind în plină pandemie, ne-am asigurat ca produsele Misavan ajung în siguranță atât către consumatorii finali cât și către clienții persoane juridice, prin intermediul comenzilor online. Cu ajutorul magazinului online, am reușit să răspundem cererii mari și nevoilor consumatorilor”, spune Ciprian Otea, director general Misavan.

Produse Misavan. Planuri de viitor

În ceea ce privește planurile de viitor, Misavan va investi în modernizarea facilităților de producție, extinderea gamelor de produse, respectiv dezvoltarea capacității logistice și de transport.

Citeşte şi Vânzările Ariston Thermo 2019. Anunţul făcut de companie

 

 

 

Citiți și despre: