Rețeaua PROFI crește rapid. Retailerul inaugurează noi magazine proprii și preia rețele deja existente. Cea mai recentă tranzacție efectuată de PROFI este reprezentată de preluarea unui grup de 18 spații comerciale. Este vorba de magazine Pram Maya din județele Prahova și Dâmbovița. Tranzacția a fost deja agreată de Consiliul Concurenței.
PROFI a preluat Pram Maya. Ce spune conducerea retailerului?
“Preluările fac parte integrantă din strategia PROFI de dezvoltare și ne bucurăm că aceasta este cea mai mare astfel de acțiune din istoria noastră. Apreciate de public, la începutul anului viitor noile spații vor fi aliniate la standardele PROFI, intrând în rețea în formatele cele mai potrivite pentru clienții lor și aducând mai aproape de cumpărătorii din cele două județe gama noastră de produse de calitate la prețuri bune și cu promoții interesante,” a declarat Daniel Cîrstea, directorul general PROFI Rom Food.
PROFI a preluat Pram Maya. 550 de localități
PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică din România. Compania este prezentă în mai mult de 550 de localități.
Per total, PROFI asigură locuri de muncă pentru peste 17.500 de colegi care pun umărul la realizările companiei.
O rețea consolidată
“Primul magazin Maya a fost deschis în 2009, în Plopeni, din visul de a avea un supermarket aproape de tine, unde găsești tot ceea ce ai nevoie, la prețuri mici. Zece ani mai târziu, ne bucurăm să avem o rețea consolidată, care a atras atenția unui fond de investiții internațional. Credem cu tărie că se pot construi businessuri sănătoase în România, dacă există viziune, misiune și valori reale, indiferent de sectorul de activitate. În ceea ce privește planurile grupului PRAM, ne dedicăm activităților care ne-au consacrat, morărit, panificație, patiserie și continuăm să dezvoltăm celelalte afaceri pe care le avem în desfășurare, în domeniile real estate, birouri și retail, precum și HoReCa”, au declarat administratorii rețelei Maya, Andrei și Răzvan Popescu.
PROFI a preluat Pram Maya. Un exemplu de succes
„Expansiunea lanțului de magazine Maya este un exemplu de succes pentru piața de retail și pentru mediul antreprenorial din România. Cele 18 magazine Maya, cu o suprafață totală de vânzare de aproximativ 3.500 metri pătrați, sunt amplasate în locații ușor accesibile, cu trafic intens și vizibilitate excelentă. Preluarea rețelei Maya oferă posibilitatea unei extinderi rapide a lanțului PROFI pe piața magazinelor de proximitate care,în ultimii ani, a înregistrat o creștere remarcabilă, atât în număr de unități, cât și în ceea ce privește valoarea medie a coșului de cumpărături. Ne așteptăm ca în următoarele 18 – 24 de luni să asistăm și la alte consolidări pe piața de retail”, a declarat Carmen Ravon, Head of Retail, Advisory and Transaction Services, CBRE România.
CBRE România este compania de consultanță imobiliară care a consiliat Maya în procesul de vânzare.
Citește și Altex a preluat RTC Proffice