Profi a inaugurat astăzi, la Azuga, un nou magazin, sub un nou format – Profi Mini. Prin această deschidere, compania va aduce în localitate gama de produse Profi și va testa terenul pentru noul format. În plus, tot astăzi, compania a deschis un magazin în Timișoara, al 12-lea din acest oraş.
„Actuala noastră strategie este să deschidem experimental noi formate de magazine care nu sunt cu totul finalizate, pentru a ne testa ideile, nu din birou, ci prin experimente concrete și soluții localizate,” a declarat Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food.
Şi până acum, compania a creat diferite formate de retail, în încercarea de a găsi cele mai bune soluții pentru clienții săi. Astfel, orice magazin-test va fi denumit la început Mini, iar la finalul unei perioade de probă, el va fi redenumit în funcție de formatul care se potrivește cel mai bine.
În prezent, magazinele Profi funcționează în format Standard și City, cele din prima categorie fiind mai mari și deţin o gamă mai extinsă de produse, iar cele în format City sunt mai mici.
Unitatea din Azuga are, per total, 350 metri pătraţi, dintre care sala de vânzări de 250 metri pătraţi, magazinul putând fi încadrat în oricare din cele două formate. De asemenea, acesta ar putea să fie transformat și în primul magazin Loco, format adaptat localităților de mai mici dimensiuni.