Retailerul Profi Rom Food intenţionează să accelereze dezvoltarea reţelei de magazine, planuri finanţate atât din resurse proprii, cât şi cu ajutorul unui împrumut în suma de 177 milioane de lei, de la Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi Raiffeisen Bank.
„Planul Profi de afaceri pentru următorii trei ani, în egală măsură optimist şi realist, prevede un ritm de deschideri de cel puţin 100 de magazine anual. Din câte ştim noi, aceasta este probabil cea mai dinamică extindere din retailul european, iar pentru a ne atinge obiectivul, în această luna am contractat un împrumut în format club loan care să ne asigure resursele financiare necesare”, a declarat Dumitru Dragomir, directorul financiar al PROFI Rom Food.
Managementul Profi a fost încurajat să investească în extinderea propriei reţele de imboldul dat creşterii economice în ultimul an de seria de măsuri luate de către Guvernul României. Acest fapt, alimentează încrederea că în următorii ani climatul de business din România va continuă să aibă o evoluţie pozitivă,.
“Suntem încântaţi să susţinem Profi în procesul de deschidere a sute de noi magazine în micile oraşe din România, oferind clienţilor oportunitatea de a cumpăra alimente accesibile în locaţii de proximitate. Totodată, economia locală va prosperă şi astfel se vor crea noi locuri de muncă”, a spus Matteo Patrone, Directorul Regional pentru România şi Bulgaria al Băncii Europene de Reconstrucţie şi Dezvoltare.
În plus, compania a dechis joi două noi magazine, în Târgu-Jiu, judeţul Gorj, şi în Rucăr, judeţul Argeş.
Având o reţea de 382 de magazine care activează în 181 de localităţi şi peste 9500 de angajaţi, Profi este reţeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România.