Slide

Stiri: Companii

Profructta ajunge la cel mai mare târg internațional de produse organice

15.02.2018

Profructta, brandul românesc premium de sucuri 100% naturale, ajunge pentru prima dată, la cel mai mare târg internațional de produse alimentare organice și agricultură ecologică: BIOFACH din Nürnberg, Germania.

“Ne bucurăm să remarcăm un interes crescut din partea participanților din cadrul acestui târg în ceea ce privește sucurile Profructta. Dorim să facem cunoscute produsele autohtone și să demonstrăm că și România poate să producă la cele mai înalte standarde, sucuri certificate ecologic. Participăm la acest târg cu 4 sortimente de sucuri naturale din fructe de pădure, recunoscute pentru proprietățile curative și efectele pozitive pe care le au asupra organismului în urma consumului”, a declarat Andreea Mureșeanu, director general Premium Fruct.

Compania şi-a început producția de sucuri bio în urma cerințelor pieței pentru alimente organice, fără adaosuri de zahăr, apă, coloranți sau alți aditivi, care să reprezinte o variantă naturală pentru cei care doresc să aibă un stil de viață sănătos și un aport natural de vitamine și minerale.

“Consumatorul român nu este obișnuit să consulte informațiile oferite de către producători pe etichetă și achiziționează adeseori produse care nu corespund așteptărilor. Mai mult, legislația în vigoare este foarte permisivă în ceea ce privește alimentele așa zis naturale. În același timp, în piața produsele organice, rigoarea este mult mai mare, de aceea, sperăm ca în viitorul apropiat și românii să fie mai atenți la ceea ce achiziționează și să aleagă produse naturale, fără adaosuri și conservanți.” a mai spus Mureșeanu.

Anul trecut, Premium Fruct a înregistrat o cifră de afaceri de 220.000 de euro.

Produsele Profructta sunt comercializate în lanțurile de supermarket-uri Auchan, Mega Image și Cora, precum si în retele de magazine ca InMedio, Brutăriile Paul și Mon Melis Brașov dar și în restaurante si cafenele.