Warning: DOMDocument::loadHTML(): htmlParseEntityRef: no name in Entity, line: 19 in /home/jurnalul/public_html/www/wp-content/themes/jurnalul/functions.php on line 2878
Program Poşta Română Paşte 2022. Compania Naţională Poşta Română le aduce la cunoştinţă clienţilor săi că programul de lucru al subunităţilor poştale va suferi modificări în perioada Sărbătorilor Pascale Ortodoxe.
Program Poşta Română Paşte 2022. Prevederile din Codul Muncii
Programul anunţat este în conformitate cu prevederile Codului Muncii, potrivit cărora Vinerea Mare (ultima zi de vineri înaintea Paștelui), precum și prima și a doua zi de Paști, sunt declarate zile de sărbătoare legală, nelucrătoare.
Astfel, toate subunităţile poştale din mediul rural și urban vor fi închise vineri, 22 aprilie 2022, și luni, 25 aprilie 2022. Sâmbătă, 23 aprilie 2022, subunităţile poştale vor avea program normal de lucru aferent zilei de sâmbătă.
Ca urmare a programului anunţat, este posibil ca trimiterile poştale prezentate, în această perioadă, să înregistreze timpi mai mari de circulaţie.
3.000 de cutii poştale digitale
Compania Națională Poșta Română își extinde portofoliul de produse și demarează procesul de achiziționare a 3.000 de cutii poștale digitale, aliniindu-se, astfel, la dinamica evoluției pieței. Investiția face parte din strategia investițională de modernizare și digitalizare a companiei, cu finanțare externă de 40 milioane de euro.
Cutiile poștale urmează să fie amplasate atât în oficiile Poștei Române cu acces 24/7, cât și în alte oficii poștale și zone strategice de interes de pe teritoriul țării, astfel încât să fie accesibile pentru utilizare de către toți clienții și firmele de curierat.
Ce spune directorul Poştei?
“Investiția în aceste cutii poștale digitale și, de asemenea, în liniile automate de sortare face parte dintr-un proiect pe care îl avem în plan pentru dezvoltarea companiei, în beneficiul clienților noștri. Acesta este doar punctul de plecare, urmând să derulăm și alte investiții menite să îmbunătățească experiența clienților cu Poșta Română și să ajute la extinderea companiei, atât în România, cât și în străinătate. Sunt mândru că mă aflu la conducerea Poștei Române și că, împreună cu echipa mea, pot demara acest proiect care va transforma compania într-un operator poștal de încredere, dinamic și de înaltă calitate”, a declarat Valentin Ștefan, Directorul General al Poștei Române.
O rețea de livrare pick-up/drop-off pentru magazinele online
În paralel cu acest proiect, Poșta Română va dezvolta o rețea de livrare pick-up/drop-off pentru magazinele online. Acest serviciu nou este conceput ca urmare a creșterii comerțului electronic și va oferi o altă opțiune de livrare consumatorilor finali care cumpără online, fiind disponibil în peste 3.000 de locații, oficii poștale și zone strategice de interes.
Investiția în Sisteme de Sortare Automatizată va contribui la reducerea timpului de tranzit pentru transportul coletelor în România și face parte din strategia de modernizare a Poștei Române.
Aceste noi proiecte vor fi susținute de o echipă de consultanță externă condusă de Gian Sharp, care, în calitate de fost CEO al DHL România și Cargus, are o experiență semnificativă pe piața internă de curierat.
Citeşte şi Program AFI Cotroceni Paște 2022. Mall-ul este deschis pe 24 aprilie, în prima zi de Paşte!