Afacerile din comert 2020

Program supermarketuri Crăciun 2020 şi Anul Nou 2021. Solicitarea făcută de AMRCR

18.12.2020

Program supermarketuri Crăciun 2020 şi Anul Nou 2021. Asociația Marilor Rețele Comerciale din România a transmis din nou Comitetului Național pentru Situații de Urgență și Direcției de Sănătate Publică o solicitare privind prelungirea cu o oră a programului magazinelor în perioada Sărbătorilor.

Scrisoarea este semnată de George Bădescu – Director Executiv AMRCR.

Program supermarketuri Crăciun 2020 şi Anul Nou 2021. Prelungirea cu o oră a orarului de funcţionare

Asociaţia solicită ca în perioadele 19-24 decembrie 2020 și 28-31 decembrie 2020, programul magazinelor să fie prelungit de la ora 21.00 până la ora 22.00.

„Având în vedere apropierea Sărbătorilor de Iarnă, dar și restricțiile în vigoare pentru prevenirea răspândirii Covid-19, Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR supune din nou atenției Comitetului Național pentru Situații de Urgență solicitarea ca în perioadele 19-24 decembrie 2020 și 28-31 decembrie 2020, programul magazinelor să fie prelungit de la ora 21.00 până la ora 22.00.

Solicitarea AMRCR are în vedere atât măsurile suplimentare de prevenție luate la nivelul magazinelor, precum și situația epidemiologică la nivel național și scăderea numărului de cazuri”, se arată în solicitarea citată.

Program supermarketuri Crăciun 2020 şi Anul Nou 2021. Măsuri de siguranţă

Conform Asociaţiei, prin măsura prelungirii programului magazinelor vor fi respectate în continuare măsurile de siguranță sanitară în cadrul restricțiilor deja stabilite prin cadrul legal stabilite de Hotărârea de Guvern, pentru circulația persoanelor în afara domiciliului până la ora 23.00.

„Apreciem că decizia prelungirii cu o oră a programului de funcționare a magazinelor ar oferi o mai mare flexibilitate pentru consumatori și va permite o fluidizare eficientă a traficului de clienți, asigurând accesul consumatorilor la produsele și cadourile pe care aceștia își doresc să le achiziționeze în această perioadă.

Menționăm că AMRCR estimează o creștere a traficului în magazine cu cel puțin 20% în zilele premergătoare Sărbătorii Crăciunului și Anului Nou”, mai spune George Bădescu – Director Executiv AMRCR.

Citeşte şi Piaţa muncii în 2021. Ce aşteptări au angajaţii?

 

 

 

Citiți și despre: