programul noua ne pasa fundatia emag flanco

Fundația eMAG extinde programul Nouă ne pasă

18.10.2019

Programul Nouă ne pasă, derulat de Fundația eMAG cu sprijinul Flanco, prin intermediul căruia sunt implementate centre after-school în școlile din comunitățile rurale, înregistrează în acest an cea mai puternică expansiune. Celor 12 centre funcționale li s-au adăugat pentru anul școlar 2019-2020, alte 14 centre tip after-school.

Programul Nouă ne pasă Fundația eMAG. Riscul de abandon școlar

Programul îi vizează pe elevii care provin din familii cu o situație socio-economică precară. Este vorba de cei care în lipsa unui sprijin educațional constant, sunt cei mai expuși riscului de abandon școlar.

Prin programul „Nouă ne pasă”, aproximativ 900 de elevi vor avea asigurate lunar 2.156 de ore de activități educaționale. Acestea sunt susținute de 139 de profesori. De asemenea, cei mici vor beneficia de 75.420 de mese calde oferite pe parcursul întregului an școlar.

Activitățile școlare includ ore de educație remedială în grupuri mici de 4-10 elevi, unde profesorii intervin și sprijină copiii cu probleme educaționale și socio-financiare.

Programul Nouă ne pasă Fundația eMAG. Sprijin pentru profesori

Fundația eMAG sprijină cadrele didactice cu soft-uri educaționale oferite de editura Intuitext și are în plan elaborarea unor cursuri dedicate ce vizează activitatea de remediere școlară.

Centrele after-school primesc sprijin financiar pentru:

  • rechizite
  • materiale didactice necesare
  • derularea unor acțiuni conexe precum cadouri de Crăciun
  • excursii pentru elevi
  • resurse IT & C pentru școli

De asemenea, este asigurată și plata profesorilor implicați în program.

Pentru eficientizarea și observarea rezultatelor în timp real, profesorii din echipele de proiect își administrează datele legate de activitățile centrelor și de evoluția copiilor, prin intermediul unei aplicații dezvoltate special pentru acest program. Aceasta permite reprezentanților Fundației eMAG accesul în timp real la toate informațiile relevante colectate de la fiecare centru.

“Cele mai recente statistici ne arată că România are o rată a abandonului școlar de 16,4%, un dezonorant loc 3 în Europa și că are o nevoie continuă de a resuscita sectorul educațional. În mediul rural, rata abandonului școlar este de două ori mai mare decât în mediul urban. De asemenea, cheltuielile pentru educație sunt la un nivel mai mic în comparație cu cele din UE, în timp ce nevoile de investiții sunt ridicate. Acest context, iar pe de altă parte, eficiența demonstrată în anii anteriori a programului “Nouă ne pasă” – ne-au determinat să accelerăm extinderea în alte 14 comunități din zonele rurale, având prognozată pentru anul școlar 2019-2020, o investiție de aproximativ 400.000 de euro”, a declarat Tudor Vlad, Președinte Fundația eMAG.

Programul Nouă ne pasă. Sprijinul oferit de Flanco

În cel de-al treilea an școlar consecutiv în care Flanco a sprijinit programul Nouă ne pasă, numărul donatorilor din magazinele retailerului a ajuns la aproximativ 100.000. Nivelul este în creștere cu 15% față de anul anterior.

Valoarea donațiilor a atins suma de 1.100.000 lei, cu 10% mai mare comparativ cu 2017.

“În prima parte a anului, plănuiam împreună cu Fundația eMAG să dublăm numărul de centre after-school din programul “Nouă ne pasă”, entuziasmați de rezultatele din teren, de profesorii dornici să implementeze proiectul în școlile lor, dar și de faptul că din ce în ce mai mulți clienți Flanco sunt conștienți de importanța accesului la educație. Coordonate care au făcut posibilă extinderea rapidă – astfel încât 900 de elevi să fie susținuți să își continue studiile și să aibă un viitor mai bun”, a afirmat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail.

Citește și Influenţa tehnologiei asupra comportamentului consumatorului

 

 

 

 

Citiți și despre:

  • Flanco a inaugurat două noi magazineFlanco a inaugurat două noi magazine Flanco Retail a deschis două noi magazine în București, Flanco București Valea Oltului și Flanco București Drumul Taberei, în urma unei investiții de 340.000 de euro, compania încheind astfel anul cu 11 noi […]
  • Black Friday: Flanco a avut vânzări de 200 milioane de leiBlack Friday: Flanco a avut vânzări de 200 milioane de lei Compania Flanco Retail a raportat vânzări în valoare de 200 milioane de lei în cea de-a 7-a ediție de Black Friday, cu 30% mai mult comparativ cu anul precedent, când cel mai așteptat eveniment de shopping […]
  • Noi servicii lansate de Flanco. Listă preţuriNoi servicii lansate de Flanco. Listă preţuri Flanco a anunţat că a lansat patru noi servicii pentru clienți săi. Compania îşi completează astfel oferta de servicii de instalare și întreținere pentru clienți cu patru noi oferte. Este vorba de: […]
  • Vânzări de 369 de milioane lei pentru FlancoVânzări de 369 de milioane lei pentru Flanco Flanco Retail își continuă în acest an creșterea în condiții de profitabilitate și eficiență. Brandul românesc, activ pe piața locală încă din anul 1994, a încheiat primul semestru al anului cu vânzări în […]
  • Flanco: Vânzările prin credit, în creştere cu 25%Flanco: Vânzările prin credit, în creştere cu 25% Retailerul Flanco a anunţat creşterea vânzărilor prin credit, cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut, avansul puternic fiind susținut în special de cardurile de credit. Cele mai vândute categorii de […]