Programul Teach for Romania

Programul Teach for Romania primeşte 270.000 de euro de la Lidl şi clienţii săi

25.09.2018

Programul Teach for Romania primeşte 270.000 de euro de la Lidl şi clienţii săi. Astfel, retailerul, cu sprijinul clienţilor săi, continuă să susțină dreptul la educație de calitate pentru toți copiii. Donația acordată va contribui la formarea cadrelor didactice care asigură educația copiilor din școlile aflate în medii sau zone defavorizate.

Calitatea educației primită de copii până la vârsta de 15 ani este determinantă pentru oportunitățile la care au acces aceştia mai departe.

Programul Teach for Romania: Ce spun reprezentanţii Lidl

Reprezentanţii Lidl spun că parteneriatul cu Teach for Romania este un angajament pe termen lung.

„Suntem recunoscători clienților noștri pentru susținerea acestui program care își propune să aducă o schimbare pozitivă, reală în învățământul românesc. Parteneriatul cu Teach for Romania este un angajament asumat pe termen lung în susținerea accesului egal la educație pentru toți copiii, indiferent de mediul din care provin, așa că este important să putem contribui continuu la dezvoltarea profesională a profesorilor implicați în program”, spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl.

Ea a mai spus că prin campania „Din nou la școală” au fost oferite noi oportunităţi în educație.

La începutul anului școlar, Lidl s-au alăturat misiunii de a crește șansele la educație pentru copiii din mediile defavorizate.

Citeşte şi Lidl renunţă la articolele de unică folosinţă din plastic

Programul Teach for Romania: „Din nou la şcoală”

În perioada 20 august – 2 septembrie, fiecare produs din gama „Din nou la școală” cumpărat a însemnat 1 leu investit în recrutarea și pregătirea profesorilor Teach for Romania.

Campania Lild s-a finalizat printr-o donație totală de 270.000 de euro.

Programul Teach for Romania: Împreună creștem viitorul

Reprezentanţii Teach for Romania spun că Lidl este un partener strategic al proiectului.

„Îi suntem recunoscători încă o dată partenerului nostru strategic, Lidl, pentru că își încurajează clienții să fie aproape de educația din România și ne ajută să susținem eforturile profesorilor și învățătorilor Teach de a oferi copiilor opțiuni de viață prin educație de calitate. Fără implicarea tuturor nu am avea aceste rezultate și nu am fi în punctul în care suntem astăzi – peste 100 de profesori și învățători din 5 generații, 16 județe în care suntem prezenți, o comunitate de 66 de alumni, din ce în ce mai puternică. Împreună creștem viitorul acestei țări și avem întreaga recunoaștere pentru fiecare în parte”, a precizat Corina Puiu, co-fondator și Director General Teach for Romania.

Citeşte şi Figurinele Stikeez revin la LIDL. Cât timp se găsesc în magazine?

 

 

Citiți și despre:

2 păreri la “Programul Teach for Romania primeşte 270.000 de euro de la Lidl şi clienţii săi

  1. Pingback: Conferinta Operational HR: Subiecte dezbatute | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: Revista presei - stiri afaceri - Conferinţa Operational HR: Provocările şi tendinţele din departamentele de resurse umane

Comentariile nu sunt permise.