În condiţiile în care se estimează că investiţiile în publicitatea pe dispozitivele mobile va ajunge la 100 de miliarde de dolari anul viitor, GfK a anunțat că dispune de toate instrumentele de care au nevoie agențiile de media, publisherii și advertiserii pentru a evalua imaginea completă cross-media, chiar şi la nivelul de impact asupra brandului.
În plus, investiţiile în acest mod de promovare va depăşi 51% din toate investițiile în digital, iar în 2019 procentul va ajunge la 70%.
„Publicitatea pe mobil este cheia pentru orice om de marketing. În ciuda acestor tendințe, până acum nu a existat o tehnologie de maximizare a investițiilor în reclamele online, construită pe ceva mai mult decat metrice de expunere”, precizeză reprezentanţii GfK.
Instrumentele oferite de GfK nu măsoară doar expunerea la reclame la nivel individual, ci și atribuirea acestor expuneri pe multiplele dispozitive disponibile, precum și diferite ecosisteme.
Arno Hummerston, Director Global, Digital Market Intelligence la GfK, a afirmat că în urmă cu un an le spunea clienţilor că marea problemă în publicitatea pe mobil este că nu putem evalua corect reclamele din cauza confidențialității și a provocărilor tehnologiei.
„Suntem acum în măsură să oferim mai multă claritate în evaluarea cross-media completă, aderând în același timp deplin la codurile de confidențialitate și la legislație”, a afirmat acesta.
În plus, compania a dezvoltat şi o abordare multi-fațetată, împreună cu Facebook, pentru a pune la dispoziția clienților o evaluare solidă a eficienței campaniilor de publicitate pe toate dispozitivele.
GfK a mai anunţat că va continua să investească în dezvoltarea soluțiilor pentru reclamele online, pentru a ajuta oamenii de marketing să își înțeleagă mai bine eforturile în spațiul digital.
„Prin combinarea măsurării expunerii la reclame pe browser-ul PC cu măsurarea expunerii la reclame în browser-ele mobile și de asemenea în aplicații, GfK reușește să închidă circuitul măsurătorilor digitale cross-media. Avem o acoperire și o scală mare prin parteneri precum Facebook. În acest fel, ei pot oferi campanii mai bine integrate și mai performante”, a mai spus Hummerston.