PwC a anunţat astăzi că a finalizat achiziţia Booz & Company, toate condiţiile necesare asocierii fiind îndeplinite. Astfel, Booz & Company devine Strategy& (Strategy and), nume care va fi folosit de firmă împreună cu brand-ul PwC.
“Pasul făcut astăzi este unul foarte important pentru PwC, clienţii şi partenerii noştri. Companiile se confruntă în prezent cu turbulenţe fără precedent şi au nevoie de strategia potrivită şi de capacitatea de a o pune în practică. PwC împreună cu Strategy& au această capacitate – de a livra valoare excepţională, atrăgând talente deosebite şi ajutând companii din întreaga lume să îşi dezvolte afacerea la nivel global”, a declarat Dennis Nally, preşedinte al PricewaterhouseCoopers International.
Acesta a mai explicat că asocierea dintre echipele PwC şi Strategy& va permite PwC să devină „un deschizător de drumuri” în schimbarea consultanţei de management la nivel mondial.
“Suntem încântaţi să ne alăturăm PwC, liderul serviciilor profesionale la nivel global, deoarece aceasta ne va permite să punem în practică ideile noastre strategice”, a afirmat Cesare R. Mainardi, CEO al Strategy&.
Potrivit lui, Strategy& întăreşte portofoliul de servicii de consultanță de specialitate al PwC cu o 100 de ani de experienţă în consultanţă de strategie.
Consiliul director al PwC Strategy& va fi prezidat de Tony Poulter, partener PwC şi liderul global de servicii de consultanţă de management, iar Cesare Mainardi va fi director general al Strategy&.