Stiri: Logistica

Qatar Airways a lansat o campanie globală de branding

13.12.2015

Qatar Airways a lansat noua sa campanie globală de branding şi noul slogan – Going Places Together („Să călătorim împreună”) – în cadrul unei conferinţe de presă în New York, SUA. Aceasta reprezintă o direcţie nouă şi proaspătă pentru linia aeriană, ce a dezvoltat o strategie de concept care să îi reflecte evoluţia ca brand şi rolul de lider în industria aeronautică.

Campania Going Places Together se bazează pe tema realizării de obiective măreţe împreună, fie în scop de afaceri, fie pentru familie sau aventură, şi încurajează pasagerii să pornească în călătorii care îi vor ajuta să-şi îndeplinească visurile şi ambiţiile.

„Lansarea acestui brand marchează o nouă eră în traseul liniei noastre aeriene. Deşi este adevărat că transportăm un număr mai mare de pasageri cu mai multe aeronave către mai multe destinaţii, pe măsură ce ne dezvoltăm, recunoaştem în acelaşi timp faptul că, în sine, călătoria s-a schimbat; a devenit un proces de îmbogăţire, de auto-descoperire, de momente ce ne pot schimba viaţa şi de îndeplinire a ambiţiilor. Sperăm că noua noastră campanie va inspira mai mulţi oameni să se îmbarce în propria lor călătorie, să exploreze noi destinaţii şi oportunităţi, împreună cu prietenii, familia sau colegii”, a declarat preşedintele Grupului Qatar Airways, Akbar Al Baker.

Noua campanie Going Places Together surprinde esenţa brandului Qatar Airways, ccare constă din incluziune şi aducerea oamenilor împreună.

În centrul campaniei se află conceptul potrivit căruia linia aeriană leagă oamenii atât la nivel fizic, cât şi emoţionat, cu oricare dintre cele 153 destinaţii de pe reţeaua sa globală la bordul uneia dintre cele 173 de aeronave de ultimă generaţie. Tema conectivităţii se extinde şi include întâmpinarea călduroasă de care se bucură fiecare pasager la îmbarcarea pe un zbor Qatar Airways, din partea echipajului de cabină prietenos şi amabil, selectat cu maximă exigenţă, pentru aptitudinile înnăscute de comunicare interpersonală cu fiecare pasager pe care îl întâlnesc.