QUALITANCE îşi extinde echipa de management

19.04.2018

Compania QUALITANCE a anunţat extinderea echipei de management odată cu numirea lui Ovidiu Slăvoiu pe poziția de Account Director. Înainte de a prelua această funcţie, Ovidiu a activat ca Head of Marketing & Customer Experience al diviziei Mid-Corporate Banking a ING România. Rolul acestuia este de partener strategic pentru clienții din segmentul financiar, oferindu-le consultanță și facilitându-le accesul la inovație, design thinking, rapid prototyping și tehnologii emergente.

“Industria serviciilor financiare traversează o perioadă crucială, în care tehnologia promite sau “amenință” să transforme radical perspectiva și modul de operare ale marilor instituții financiare. Împreună cu Ovidiu, accelerăm ritmul în care instituțiile financiare creează noi produse si servicii digitale, apelând la tehnologii emergente precum inteligența artificială sau blockchain. Experiența complexă a lui Ovidiu în industria financiară este esențială în implementarea metodologiei noastre de inovație și dezvoltare de produse digitale prin design thinking și rapid prototyping”, declară Ioan Iacob, CEO QUALITANCE.

Astfel, după 20 de ani petrecuți în domeniul financiar-bancar, în funcții care au vizat elaborarea de strategii, cercetare, dezvoltare de produse, marketing, remodelări instituționale, transformare digitală pentru mai multe organizații, Ovidiu Slăvoiu acceptă provocarea expunerii într-un mediu extrem de dinamic, dominat de inovație și tehnologie.

Experiența lui Ovidiu Slăvoiu în domeniul financiar acoperă zonele de tehnologie, business și inovație. Ovidiu a coordonat implementarea sistemului electronic de plăți în timp real în ţara noastră a contribuit la dezvoltarea soluției de facturare electronică în cadrul Transfond și a promovat primul mandat electronic de direct debit la ING.

“Am căutat în permanență să mă implic în diverse forme de pionierat și în echipe care construiesc proiecte cu impact și valoare, iar momentul acesta, în care am decis să mă expun unui mediu cu o dinamică ridicată, cu acces la cele mai noi tehnologii, este un pas firesc în cariera mea. Îmi doresc să fiu parte din schimbările care se întâmplă în societatea noastră, cred că România are nevoie de un spirit antreprenorial autentic îndreptat spre inovație. Simt că la QUALITANCE este mediul potrivit pentru a aplica ideile creative și experiența acumulată în domeniul corporate, unde am învățat enorm și căruia îi sunt foarte recunoscător. Este momentul să descopăr, pe viu, cum funcționează o companie next-generation și să construiesc, profesional, o punte între o astfel de organizație “născută” cu ADN digital și companiile mari care caută acelaşi tip de agilitate și transformare digitală”, declară Ovidiu Slăvoiu, Account Director QUALITANCE.

 

 

 

Citiți și despre:

  • Rezultate financiare bune pentru QualitanceRezultate financiare bune pentru Qualitance Qualitance a raportat o cifră de afaceri de 10 milioane dolari, anul trecut, în creștere cu 34% față de anul 2016, un ritm obișnuit de creştere pentru companie, în ultimii ani. Rezultatele remarcabile au fost […]
  • Peste 700 de participanți sunt aşteptați la GPeC SummitPeste 700 de participanți sunt aşteptați la GPeC Summit În perioada 11-13 mai, experții internaționali în e-commerce şi marketing online participă la GPeC Summit – cel mai important eveniment de comerț electronic din țara noastră. Summitul se va desfăşura la […]
  • SoftOne vrea să îşi dubleze numărul de parteneri, în acest anSoftOne vrea să îşi dubleze numărul de parteneri, în acest an Furnizorul de servicii ERP și Cloud, SoftOne România, intenţionează să îşi dubleze numărul de parteneri în acest an, pentru a fi prezent în toate județele. În plus, compania urmărește să mărească portofoliul […]
  • Schimbare în managementul BitdefenderSchimbare în managementul Bitdefender Compania Bitdefender anunță promovarea Mihaelei Păun în poziția de Vice President Consumer Sales and Marketing și a lui Ciprian Istrate în cea de Vice President Consumer Solutions, ca parte a strategiei de […]
  • Sorin Caian: Cum a evoluat piața de consultanță în RomâniaSorin Caian: Cum a evoluat piața de consultanță în România Soluțiile pentru redresarea sectorului, după o perioadă grea. Sorin Caian conduce Asociația Consultanților în Management din România de trei ani, iar 2015 este ultimul an în care ocupă funcția de președinte […]