Quattro Mobili, o nouă colecţie lansată de kika România

12.01.2015

kika România a anunţat lansarea unei noi colecții –  Quattro Mobili, retailerul extinzându-şi astfel linia de mobilier dedicată living-urilor, dining-urilor și dormitoarelor cu un brand nou, premium, din lemn masiv. Noua colecţie cuprinde 8 sortimente diferite, cu aproximativ 130 de piese de mobilier, de la cel cu aspect antichizat sau rustic, la stilurile colonial ori elegant.

„Reîmprospătarea continuă a mobilierului face parte din strategia kika România de atragerea noilor clienți și de creștere a vânzărilor. Astfel, compania își reînnoiește permanent portofoliul de produse, în acord cu necesitățile reale ale cumpărătorilor. În plus, lansează colecții noi de mobilier în sezoanele toamnă – iarnă, primăvară – vară, aducând mereu un suflu nou în magazin”, au anunţat reprezentanţii companiei.

Având motto-ul „Home for a lifetime programele”, colecţia se adresează tinerilor și persoanelor peste 40 de ani, cu venituri medii și peste medie. În plus, corpurile de mobilă din noua colecţie pot fi mixate între ele, cumpărătorii putând obține rezultate deosebite în funcție de spațiul disponibil.

“Dormitorul sau livingul sunt camerele în care ne relaxăm, dormim și ne reîncărcăm cu energie după o zi de lucru obositoare. De aceea, venim în întâmpinarea nevoilor clienților și le propunem, de această dată, un mobilier sofisticat, cu design contemporan, special pentru cei care doresc să se diferențieze”, declară Doina Apostolică, director magazin kika România.

Mobilierul Quattro Mobili este de calitate superioară și aduce idei proaspete, calitate și confort în locuință, diind inspirată de eleganța locuințelor în stil britanic sau colonial. Totodată, pe viitor, kika doreşte să extindă și sortimentul de bucătării cu articole noi, în culori și stiluri surprinzătoare.

“Anul 2015 se anunță deja unul interesant în ceea ce privește tendințele în amenajări interioare. Vom vedea culori atrăgătoare – albastru, olive, pasteluri – mobilier care reinventează luxul clasic, o fuziune de stiluri, materiale și modele decorative. Textilele, decorațiunile prețioase, mobilierul din lemn vor fi căutate de cei care doresc să aibă o locuință amenajată după ultimele trenduri. Atentă la tendințele la nivel global, kika România lansează permanent colecții noi, în acord cu propunerile designerilor”, mai spune Doina Apostolică.

Citiți și despre:

  • Casa Rusu deschide un nou magazin în BucureştiCasa Rusu deschide un nou magazin în Bucureşti Casa Rusu va deschide săptămâna viitoare cel de-al patrulea magazin din Capitală, sub un nou concept. Uniteatea este situată în zona de Est a Bucureștiului, în Cadrul Centrului Comercial Carrefour Colentina, […]
  • Black Friday: Vivre.ro estimează vânzări de 2,5 milioane leiBlack Friday: Vivre.ro estimează vânzări de 2,5 milioane lei Anul acesta, Vivre.ro, retailerul online de produse de casă și grădină, organizează două campanii de Black Friday. Acestea se vor desfășura în următoarele două week-enduri ale lunii noiembrie. Early Black […]
  • Vânzările IKEA, în creştere. Câte produse a vândut compania?Vânzările IKEA, în creştere. Câte produse a vândut compania? IKEA România a înregistrat în anul de catalog 2015 (1 septembrie 2014 – 31 august 2015), vânzări în valoare de 424,4 milioane de lei, în creștere cu 12,37% față de anul de catalog anterior. Clineţii […]
  • eMAG a lansat categoria Home&DecoeMAG a lansat categoria Home&Deco eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, a lansat ieri o nouă categorie - „Home&Deco” . Aceasta este dedicată celor care doresc să-și amenajeze sau decoreze locuința, iar în principalele secțiuni […]
  • Casa Rusu inaugurează un nou magazinCasa Rusu inaugurează un nou magazin Casa Rusu, divizia de retail a producătorului de mobilă Rus Savitar, a anunţat că va deschide mâine un nou magazin în galeria centrului comercial cora Alexandriei. Unitatea va avea 1.000 de metri pătrați, iar […]