Slide

Stiri: Retail

Rabla pentru electrocasnice

Rabla pentru electrocasnice: Lista persoanelor acceptate

18.07.2019

Rabla pentru electrocasnice. Administrația Fondului pentru Mediu a publicat pe site-ul propriu lista solicitanților aprobați în cadrul Programului Rabla pentru electrocasnice. Per total, în această etapă au fost aprobate 33.339 solicitări.

Rabla pentru electrocasnice. Termen de valabilitate: 15 zile

Voucherele au termen de valabilitate de 15 zile calendaristice de la data publicării listei, acestea putând fi utilizate la comercianții validați până la data de 02 august 2019, inclusiv.

După publicarea listei persoanelor fizice aprobate pe site-ul AFM, solicitanții vor verifica în aplicație, prin accesarea butonului „Verificare situație voucher”, utilizând datele personale de identificare sau codul furnizat la înscriere, unde vor regăsi codul voucherului, iar cu acest cod se vor prezenta la unul dintre comercianții validați, de unde vor achiziționa echipamentul dorit.

Fondurile disponibile pentru această etapă au avut o valoare de 20 milioane de lei.

Rabla pentru electrocasnice. Valoarea voucherelor

Finanțarea este acordată sub formă de vouchere. Acestea sunt valabile pentru achiziționarea de echipamente electrice și electronice de uz casnic, după cum urmează:

a) 200 lei pentru mașini de spălat rufe cu eficiența energetică A++;

b) 300 lei pentru mașini de spălat rufe cu eficiența energetică A+++;

c) 300 lei pentru mașini de spălat vase cu eficiența energetică A++;

d) 400 lei pentru mașini de spălat vase cu eficiența energetică A+++;

e) 400 lei pentru aparate de aer condiționat, inclusiv aparate de aer condiționat portabile, cu eficiența energetică la răcire (A+++/ A++);

f) 300 lei pentru categoria frigidere/combine frigorifice/lăzi frigorifice/congelatoare cu eficiența energetică A++;

g) 400 lei pentru categoria frigidere/combine frigorifice/lăzi frigorifice/congelatoare cu eficiența energetică A+++.

h) 200 lei pentru televizoare cu eficiența energetică A și A+;

i) 400 lei pentru televizoare cu eficiența energetică A++ și A+++.

Citește și Piața de publicitate online din România își continuă creșterea susținută. Conform datelor IAB România, în 2018, această piață a avansat cu 22%, comparativ cu 2017. Așadar, 2018 a fost unul dintre cei mai buni ani ai publicității online din România