Slide

Stiri: IT&C

Acord Raiffeisen - BEI.

Raiffeisen Bank România dezvoltă ARI, un instrument inovator de inteligență artificială

17.06.2024

Asistent virtual inteligent Raiffeisen. Noul asistent virtual inteligent este conceput de echipa din România și este antrenat constant pentru a consolida performanțele experților în diverse arii din activitatea bancară.

O nouă etapă în transformarea digitală

Raiffeisen Bank România marchează o nouă etapă în transformarea digitală a operațiunilor bancare și continuă investițiile în tehnologii inovatoare, prin lansarea ARI, un instrument de învățare bazat pe inteligență artificială.

Creat pentru a optimiza viteza de învățare și productivitatea echipelor, ARI este un instrument de lucru complex care le oferă experților din bancă acces în mod rapid și eficient la informații specializate, având astfel un rol cheie în procesul de onboarding și în formarea continuă a echipelor.

ARI se antrenează zilnic în diverse domenii

ARI se antrenează zilnic în diverse domenii, printre care Planificare Financiară Personală, și creditarea ipotecară, dar și pentru a dobândi expertiză în materie de proceduri interne care țin de reglementările specifice industriei bancare.

Înainte de lansarea oficială, doar în domeniul Planificării Financiare Personale, ARI a fost antrenat de o echipă de peste 200 de specialiști ai băncii prin mai mult de 5000 de interacțiuni. Echipele din bancă lucrează în mod constant la extinderea cunoștințelor ARI pentru ca asistentul virtual să ajute pe viitor cu răspunsuri clare și cu acuratețe maximă.

Ce spun reprezentanții Raiffeisen Bank?

„În dezvoltările interne, vedem inteligența artificială nu doar ca pe un instrument tehnologic, ci ca pe un partener strategic în redefinirea și optimizarea continuă a operațiunilor noastre. ARI îmbunătățește semnificativ productivitatea echipelor și contribuie la o mai bună înțelegere a produselor noastre bancare. ARI oferă acces facil la informații validate și relevante, crescând astfel viteza de răspuns. Astfel, echipelor le rămâne mai mult timp să se concentreze pe ceea ce știu să facă cel mai bine: interacțiuni personalizate 1:1 cu clienții noștri”, a afirmat Zdenek Romanek, Președinte & CEO Raiffeisen Bank România.

ARI oferă informații detaliate

În ceea ce privește creditarea, pe lângă asistența cu privire la ofertele ce țin de creditele garantate cu ipotecă, ARI oferă informații detaliate despre produsele de economisire, asigurări, fonduri de investiții și pensii. Până în prezent, printr-un proces de învățare „learn by doing”, ARI a gestionat cu succes răspunsuri la peste 70% din întrebările adresate și a atins o rată de răspuns corect de 98%.

De asemenea, viteza de răspuns s-a îmbunătățit rapid, odată cu calitatea interacțiunilor dintre colegi, facilitând un flux de lucru optimizat și mai puțin susceptibil la erori umane. Principalele domenii de întrebări includ creditele ipotecare, documentația necesară pentru credite, refinanțarea, asigurările la credite, garanțiile și eligibilitatea imobilelor.

Citește și Majorarea salariului minim pe economie din iulie 2024: Care sunt implicațiile creșterii?