Real Foods, o firmă online de selecție și distribuție de alimente, își relansează astăzi activitatea, după o investiție de 300.000 de lei în extinderea portofoliului de produse, organizarea infrastructurii și a unui lanț logistic de frig neîntrerupt până la clientul final.
Relansarea activității este o a doua fază în procesul de dezvoltare, după o perioadă de testare și calibrare a ofertei, de dialog cu clienții și scouting de alimente și producători.
Până în anul 2018, Mircea Draja, unul dintre antreprenorii implicat activ în lansarea Real Foods, estimează o investiție de 1 milion de lei, și o cifră de afaceri de 5 milioane de lei în 2017.
Echipa Real Foods, selectează produse pe criteriul gustului și al calității, lucrează împreună cu producătorii pentru a propune cea mai bună calitate a produselor și livrează comenzile făcute în magazinul online, la domiciliu. De asemenea, în extra sezon sau pentru produse speciale, compania selectează producători internaționali, respectând aceleași criterii. În această fază de dezvoltare, livrările vor fi făcute în București și zonele adiacente.
Până la sfârșitul anului, portofoliul va crește la 1.000 de produse și va fi acoperit în jur de 100 de producători locali și internaționali. Categoriile de produse selectate variază de la pâine cu maia, la ouă și lactate, carne de porc, de pui, de vită, legume, fructe, la dulciuri artizanale, miere și plante aromatice.
“Vrem să repunem în contact clienții care caută mâncare bună cu fermierii și producătorii mici și medii, pasionați de ceea ce fac. În general, producătorii mici nu pot acoperi volumele și prețurile cerute de marile lanțuri de retail și nici nu au forța de a își susține singuri un brand. Noi vrem să promovăm micii producători și fermieri și nu să-i ascundem sub etichetele unor branduri de retailer (private label)”, spune Mircea Draja.