Stiri: Retail

Rebranding Brick Romania

Brick România are o nouă identitate vizuală

28.01.2022

Rebranding Brick România. Compania are o nouă identitate vizuală. Compania derulează un amplu proiect de rebranduire, ca parte din strategia de dezvoltare și extindere pe piața națională. Astfel, din noua identitate vizuală a mărcii Brick fac parte un logo nou, dar și noi elemente ce se regăsesc atât în fațada magazinelor, cât și la interior, în semnalistica specifică și afișajul prețurilor.

O perspectivă nouă și modernă

„Suntem în plin proces de rebranding, iar implementarea se va realiza treptat și în mai multe etape. Intenția noastră este ca odată cu dezvoltarea companiei și deschiderea de noi magazine în 2022, să actualizăm și imaginea mărcii Brick, să oferim o perspectivă nouă și modernă, dar care surprinde foarte bine valorile companiei noastre. Toate noile elemente folosite fac tranziția către noua identitate vizuală într-un mod subtil și prietenos pentru clienții noștri. Rămânem un brand dedicat acestora, un brand care se concenterază pe accesibilitate și prețuri corecte. Am început campania de rebranding prin outdoor, iar în perioada următoare vom actualiza elementele de identitate vizuală pentru întreaga rețea de magazine”, spune Oana Nechita, Director Executiv al companiei.

Valorile brandului

Noua identitate Brick este una puternică, dinamică și evidențiază valorile care stau la baza brandului românesc: accesibilitate, competivitate, grijă pentru clienți și consultanță. Brick rămâne un brand dedicat clienților săi, cărora le este aproape atât prin locații accesibile, cât și prin gama variată și diversificată de produse care răspunde nevoilor pentru orice proiect de renovare sau construcție. Totodată, portofoliul de produse este în continuă dezvoltare și întâmpină cele mai exigente cerințe, la prețuri corecte.

Rebranding Brick România. Meșterul Castor

Parte din noua identitate vizuală este și Mascota – Meșterul Castor. Aceasta se va regăsi în toate magazinele Brick. Meșterul Castor există în mai multe ipostaze, pentru a acoperi nevoi multiple în comunicare și pentru a ajuta clienții în deciziile de cumpărare. Mascota lanțului de magazine Brick devine ambasadorul prețurilor corecte și al celor mai bune oferte sau promoții.

Investiţii

Brick România a anunțat că în luna martie a anului 2022 va inaugura, cu o investiție ce va ajunge la 4 milioane de euro, un nou magazin in Satu Mare. Tot atunci, Brick România va lansa și noul site al companiei dezvoltat în parteneriat cu Orange Business Services, care va oferi clienților promoții, informații despre produse, prezentări, sfaturi utile, precum și vânzări online. În martie 2023 Brick România plănuiește inaugurarea magazinul de la Oradea. Compania este în prezent activă pe piață cu magazine în:

  • Constanța
  • Mangalia
  • Giurgiu
  • punctul regional Ovidiu.

Citeşte şi Hornbach deschide un nou magazin în Oradea