Reducerea consumului de plastic

Reducerea consumului de plastic: Noi obiective anunţate de Kaufland

Reducerea consumului de plastic. Kaufland și-a stabilit noi obiective de reducere a plasticului de unică folosință. Astfel, ca parte a strategiei REset Plastic, structurată la nivel de grup, compania își propune să folosească plastic reciclat în proporție de 20% în toate ambalajele de plastic ale mărcilor proprii până în anul 2025 și să susțină astfel o economie circulară sustenabilă.

În plus, din grijă pentru mediu, Kaufland anunță eliminarea integrală a plasticului negru din ambalajele produselor marcă proprie. Acest lucru se va întâmpla până la finalul anului 2021.

Reducerea consumului de plastic. O provocare în ciclul de reutilizare

Cu toate că este reciclabil, plasticul negru reprezintă o provocare în ciclul integral de reutilizare, fiind mai dificil de detectat de tehnologia de sortare utilizată în instalațiile comune de reciclare. Procesul ar putea fi simplificat considerabil prin noi procese de detecție, care să poată separa deșeurile de plastic negru la un nivel industrial ridicat. Cu toate acestea, obiectele negre de diferite tipuri de plastic sunt amestecate. Separarea lor manuală ar consuma resurse considerabile de timp.

Prin urmare, Kaufland România a luat decizia să elimine plasticul negru din toate ambalajele sale pentru mărcile proprii până la sfârșitul anului 2021. Compania va optimiza astfel tot procesul de reciclare.

Sustenabilitatea, o prioritate

,,Suntem o companie pentru care sustenabilitatea este prioritară, considerăm că este de datoria noastră să oferim un exemplu de grijă pentru mediu și să milităm pentru un circuit de consum responsabil. Această măsură ne ajută atât în efortul general de a reduce consumul de plastic de unică folosință, cât și în promovarea întregului proces de reciclare, prin eliminarea totală a unei categorii de plastic”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Reducerea consumului de plastic. Strategia Kaufland

Având o politică solidă de sustenabilitate, Kaufland susține constant acțiuni cu beneficii directe pentru mediul înconjurător. Compania a anunțat încă din octombrie 2018 că va reduce consumul de plastic cu 20% până în 2025. De asemenea, retailerul va asigura reciclabilitatea în proporție de 100% a ambalajelor din plastic folosite pentru mărcile proprii.

În anul 2020, românii au reciclat aproximativ 3 milioane de ambalaje, echivalentul a 400 de tone de deșeuri. Acest lucru s-a realizat prin intermediul automatelor de colectare din magazinele Kaufland din România.

Citeşte şi Akademia Kinderland 2021: Programul evenimentelor organizate de Kaufland