Reduceri WatchShop: Magazinul online sărbătoreşte nouă ani pe piaţa locală, printr-o serie de promoţii impresionante. Retailerul a anunţat că oferă, cu această ocazie o campanie aniversară. Reducerile WatchShop ajung până la 80%.
Per total, în campanie sunt incluse în jur de 13.000 de ceasuri. Mai exact, este vorba de toate ceasurile prezente pe site-ul WatchShop.
Campania poartă numele „Olimpiada Zilelor WatchShop”. Acesta este cel mai mare eveniment de vânzări organizat până la ora actuală, după Black Friday.
Reduceri WatchShop. Cât durează promoţia?
Reducerile sunt valabile până duminică, 9 septembrie.
WatchShop mai precizează că valoarea totală a reducerilor oferite în cadrul campaniei depăşeşte 100.000 de euro.
Veste bună este că promoţiile din cadrul campaniei „Olimpiada Zilelor WatchShop sunt valabile şi pentru branduri care, de obicei, nu fac obiectul unor reduceri promoţionale. Aici sunt incluse nume precum Citizen sau Tissot.
„De nouă ani, WatchShop le oferă pasionaților ceasuri originale și de calitate, la prețuri accesibile, alături de cele mai bune servicii pre și post-vânzare, începând cu revizii gratuite în ceasornicăria proprie, gravură laser, ambalarea produselor pentru cadou și până la returul gratuit timp de 365 de zile. În această perioadă, prin selecția de produse listate în site, am contribuit la schimbarea comportamentului de consum al românilor față de ceasuri. Acum românii își doresc produse de calitate, în pas cu tendințele industriei la nivel global”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.
Promoţii WatchShop. Ceasurile preferate de români
De la lansarea pe piaţa din România, WatchShop a vândut 150.000 de ceasuri.
Din datele companiei, ceasul preferat al românilor este Sekonda NAVY EDITION 2137, de damă. Acesta este cel mai de „succes” ceas vândut de magazinul online.
În cazul ceasurilor bărbăteşti, cel mai vândut model este Casio CLASIC MTP-V001L-1BUDF.
Tinerii aleg ceasuri mecanice de calitate, conform WatchShop. Însă, în general, românii aleg modelele din cele mai noi colecții.
Reduceri WatchShop. Pre-comenzi
În plus, pentru că românii sunt tot mai interesați de lansări speciale, încep să plaseze precomenzi. Acestea sunt făcute mai ales pentru modelele din categoria premium, anunțate din timp de producători.
Un exemplu în acest sens este campania de precomenzi, derulată de WatchShop în august, pentru modelul fēnix 5x plus, care face parte din noua serie de smartwatch-uri high-end de la Garmin.
„Într-o lume digitalizată, conectată și mobilă, categoria de smartwatch-uri multisport-casual, precum noul model Garmin, reprezintă o oportunitate pentru retaileri, care pot beneficia de o nișă neacoperită până acum”, mai spun reprezentanţii WatchShop.ro.
Citeşte şi Magazinul online de haine Answear estimează o dublare a vânzărilor. Cele mai vândute branduri