Relatii clienti CEZ Vanzare

CEZ Vânzare închide pentru 30 de zile centrele de relaţii cu clienţii

07.11.2020

Relaţii clienţi CEZ Vânzare. Compania a anunţat transferul tuturor serviciilor în mediul online pentru o perioadă de 30 de zile, iar centrele de relaţii cu clienţii vor fi închise până pe 7 decembrie 2020. Astfel, începând de luni, 9 noiembrie, până la data de 7 decembrie 2020, centrele de relaţii cu clienţii CEZ Vânzare din judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea, precum şi birourile din Timişoara, Iaşi şi Reşiţa, îşi vor suspenda activitatea fizică.

Relaţii clienţi CEZ Vânzare. Toate serviciile sunt transferate în mediul online

„Toate serviciile oferite clienţilor sunt transferate în mediul online. Prin această decizie, CEZ Vânzare contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS-COV2 în comunităţile în care operează. Canalele de comunicare online ale furnizorului CEZ Vânzare sunt cea mai sigură alternativă în contextul epidemiologic şi acoperă toată gama de servicii destinate clienţilor noştri: aplicaţia My CEZ, Info Linia CEZ, chatul online, înregistrarea sesizărilor, website-urile oficiale www.cezinfo.ro şi www.cez.ro”, anunţă compania.

Relaţii clienţi CEZ Vânzare. Contextul epidemiologic

Conform CEZ Vânzare, contextul epidemiologic actual necesită măsuri directe şi imediate, suplimentare celor sanitare de prevenţie implementate deja în centrele de relaţii cu clienţii ale companiei.

„Decizia suspendării activităţii cu publicul pentru a doua oară în decursul acestei pandemii face parte din comportamentul responsabil adoptat de CEZ Vânzare încă de la debutul epidemiei”, potrivit sursei citate.

Relaţii clienţi CEZ Vânzare. Contact

Clienţii CEZ Vânzare de energie electrică şi gaze naturale îşi pot soluţiona toate solicitările în relaţia cu furnizorul, din confortul şi siguranţa de acasă, prin: portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ; Info Linia CEZ (0251.929), disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 8:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non-stop; chat cu un consultant CEZ Vânzare (chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00).

Info Linia CEZ

În plus, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv), care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric.

Citeşte şi Titluri de stat pentru populaţie. Anunţul făcut de Ministerul de Finanţe

 

 

 

Citiți și despre: