Renania

Renania a lansat noua campanie de identitate

24.02.2020

Renania a lansat noua campanie de identitate, celebrând pasiunea pentru design și creativitate locală. Această nouă campanie are sloganul “Safety loves fashion”. În ultimii doi ani, compania specializată în importul, distribuția și consultanță în domeniul siguranței ocupaționale, a explorat direcția extinderii portofoliului de produse marca Renania, abordând țesături inovative, croieli personalizate pentru femei, dar și procese riguroase de control al calității.

Renania. Noile game

Sub marca Renania, au fost create game de:

  • încălțăminte ergonomică din materiale rezistente de peste 1.000.000 ori la testele de abraziune,
  • îmbrăcăminte de protecție cu design contemporan
  • soft-shell, jachete sau combinezoane antichimice
  • mănuși de protecție cu tehnologie inovativă a țesăturilor cu protecție la tăiere
  • multe alte categorii.

Ce spun reprezentanții companiei?

“Dincolo de aspectele tehnice, de procesele de verificare, testare și certificare foarte riguroase, am fost atenți la culori, formă, liniatură. Am început procesul de creație cu intenția de a oferi o experiență de purtare plăcută, nu doar sigură. Multe dintre produsele noastre au fost integrate în strategia de employer branding a companiilor partenere, care au înțeles că ținutele impuse de normele de siguranță pot fi și prietenoase, moderne, confortabile, nu doar impecabile din punct de vedere tehnic.

Lansăm astăzi ”Safety Loves Fashion”, confirmând astfel direcția companiei, aceea de a oferi plusvaloare prin design și creativitate locală”, a declarat Florentina Taudor, CEO Renania.

Elemente de noutate

Campania Renania reflectă la nivel grafic elemente de noutate: patternuri contemporane și integrarea unei noi game de culori pentru comunicarea digitală și de print, incluzând coduri pantone “Safety Yellow”, metalizatele, reflectorizante, cromatică neon – verde, lime, orange -, tipică industriei de profil, pe gustul generației Z, dar și a podiumurilor de modă.

Logo-ul inspirat de “Safety loves fashion” traduce interesul companiei pentru design, funcționalitate și expresivitate. Acul de siguranță e cel care a servit de inspirație, deoarece el e perfect asimilabil ambilor lumi.

Renania. Expresivitate și confort

Interesul Renania pentru expresivitate și confort, dincolo de siguranță, a fost confirmat încă din 2017. Atunci, compania pregătea lansarea “Safety Concept Store”. Este vorba de o linie dedicată consumatorului final, educat, cu resurse, pasionat de evadări în natură, sporturi diverse și o viață alertă. Criteriul de selecție pentru prezența unui produs în Safety Concept Store e simplu: tot ce înseamnă obiect de vestimentație și încălțăminte de protecție, trebuie să bifeze automat și căsuțele care țin de estetică, mobilitate și trend.

Prin lansarea Safety Concept Store, compania evadează din perimetrul Business to Business și accesează teritoriile ofertante ale consumatorului final, care le vrea pe toate – și adrenalină, și siguranță și stil.

“Safety loves fashion” integrează sub aceeași umbrelă B2B și B2C, confirmând interesul pentru:

  • produse cu design inovator
  • adaptabilitate în funcție de gen și vârstă
  • cromatică memorabilă
  • funcționalitate dublată de estetică

Citește și Cine este noul proprietar al Best Tires Shop?

 

 

Citiți și despre: