Slide

Stiri: Logistică

Renault platforma vanzari online

Renault lansează o platformă de vânzări online

15.02.2019

Renault a anunțat că a lansat o platformă de vânzări online. Mai exact, este vorba de o soluție practică și rapidă care oferă clienților opțiunea de a gestiona online tot procesul de cumpărare a unei mașini.

Renault platformă vânzări online. Prețuri reduse

Platforma include modelele disponibile în stoc, la prețuri promoționale.

„În mod evident, noile tendințe digitale influențează și domeniul auto, iar așteptările clienților sunt în permanentă schimbare. Digitalizarea procesului de vânzare ne va permite să aflăm mai multe despre nevoile clienților și vom putea dezvolta oferte personalizate, mizând pe o experiență de achiziție intuitivă și rapidă”, declară Daniel Filip, Director Marketing Renault Commercial Roumanie.

Renault platformă vânzări online. Filtre de selecție

Cei interesați pot consulta ofertele disponibile pe site cu ajutorul mai multor filtre de selecție (model, preț, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrică), astfel încât să poată face alegerea cea mai potrivită cu nevoile lor.

Renault platformă vânzări online. Rezervări

După aceea, ei își pot rezerva autoturismul disponibil în platformă, achitând o taxă de 500 de euro (TVA inclus).

Plata se poate realiza cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți. Taxa de rezervare se transformă în avans la momentul confirmării comenzii.

Din momentul rezervării, clienții au o perioadă de 15 zile pentru a finaliza achiziția în showroom-ul ales.

Renault platformă vânzări online. Lista de mașini se schimbă lunar

Clienții vor avea, în fiecare lună, la dispoziție o nouă listă de vehicule aflate în promoție.

”Renault este în permanență preocupat de inovație și dezvoltarea unor motorizări bazate pe un downsizing de ultimă generație, care permite un consum redus de combustibil și păstrează în același timp un nivel excelent de performanțe tehnice și confort în utilizare. Performanțele deosebite în această direcție se datorează noii game de vehicule, dar și succesului motorizării Energy ce reduce consumul de carburant și emisiile de CO2, păstrând fiabilitatea, calitatea și durabilitatea modelelor din gama Renault”, au mai spus reprezentanții companiei.

Citește și Mindspace deschide un spațiu de coworking în București