În luna iulie, retailerul online de produse pentru casă și grădină, Vivre, a depășit 1 milion de membri, iar până la finele lui 2014, compania estimează un avans de 30% a numărului de noi membri în țările în care magazinul este prezent. Creşterea numărului de membri a fost determinată de extinderile regionale, compania fiind prezentă în patru ţări europene: România, Bulgaria, Ungaria și Croația.
La sfârşitul anului 2013 numărul membrilor retaileruilui se ridica la 700.000.
În acest an, Vivre va continua planurile de extindere pe noi piețe europene, intenţionând să pătrundă în cel puțin încă o țara.
Până la ora actuală, clienții companiei au plasat peste 500.000 de comenzi, totalizând în cei doi ani de la înființare mai mult de 1.5 milioane de produse achiziționate.
Cele mai căutate produse fac parte din categoria textilelor, decorațiunilor și obiectelor de mobilier.
“Calitatea de membru oferă accesul la produse recomandate și realizate de designeri de renume, la o gamă unică de obiecte de grădină și decor și, nu în ultimul rând, la o sursă de inspirație în proiectele de decorare și amenajare a locuinței. Mai mult de jumătate dintre clienții care au cumpărat de pe Vivre s-au întors pentru a plasa noi comenzi și, cu siguranță, procentul va fi mult mai mare în viitor, dat fiind că acest comportament se manifestă într-un timp mai lung”, a declarat Monica Cadogan, CEO Vivre.
Anul trecut, retailerul a avut o cifră de afaceri de 7 milioane de euro. În România, Vivre este cel mai mare retailer online de produse home & deco, fiind lansat în luna aprilie a anului 2012.