Rețeaua de sănătate REGINA MARIA a avut o cifră de afaceri de 55 milioane de euro, în 2014

18.02.2015

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA a încheiat 2014 cu cel mai bun rezultat din istoria companiei, operatorul de servicii medicale private raportând afaceri în creștere cu 19% față de 2013, până la 55 de milioane de euro. Avansul a fost unul semnificativ față de piața de profil, care a înregistrat o ascensiune de doar 9-10%.

Pentru acest an, compania vizează o creștere organică de până la 67 de milioane de euro și are în plan deschideri în orașele mari care pot susţine investiţii de 800.000 – 1 milion euro în zona medicală.

”Creșterea business-ului s-a datorat în special strategiei noastre de a ține calitatea serviciilor foarte ridicată, superioară nivelului pieței. Acest fapt  este confirmat atât de studiile de piață independente , cât și de feedback-ul acordat de pacienți medicilor noștri, prin intermediul sistemului online de tracking pe care l-am implementat anul trecut. Am continuat să investim atât în tehnologie, cât și în formarea echipelor medicale și non-medicale, concentrându-ne pe experiența pacientului, iar acest aspect se reflectă în rezultatele financiare și operaționale”, a declarat Fady Chreih, director executiv Rețeaua de sănătate REGINA MARIA.

Peste 275.000 de abonamente

Avansul afacerilor a fost susținut de toate liniile de business, abonamentele corporate reprezentând unul dintre segmentele cu cea mai bună evoluție.

Astfel, compania a încheiat anul 2014 cu un număr de peste 275.000 de abonamente, cu 23% mai mult față de 2013, date ce plasează rețeaua de sănătate pe primul loc în piață pe acest segment de business.

Totodată, compania a înregistrat o creștere de peste 22% a numărului total de pacienți, atingând pragul de 1,1 milioane la finele anului trecut.

Operatorul de servicii medicale a înregistrat un avans semnificativ și pe segmentul spitalelor,  în 2014 realizându-se peste 4.600 de intervenții, ceea ce a condus la o creștere de 31%.

Piața își continua creșterea

În ceea ce privește piața serviciilor medicale private, reprezentanții companiei sunt de opinie că aceasta își va continua dinamica ascendentă și în acest an.

„Piața per ansamblu este atractivă pentru orice investitor și va continua să se dezvolte, mai ales în zonele de nișă ale medicinei. Însă diferențierea între jucători va continua să o facă, în mod special, calitatea serviciilor medicale” a conchis Fady Chreih.

Citiți și despre: