Septembrie 2013

Cât de importantă este comunicarea în cadrul unei companii,
indiferent de dimensiunea acesteia?

Unii ar spune, pe scurt, că este esențială. Eu sunt de părere că o strategie bună de comunicare presupune mai mult decât o bună reputație și un capital de imagine solid. Un plan de comunicare transparent oferă clienților sau posibililor clienți siguranță. Așadar, putem merge până acolo unde comunicarea înseamnă acces la un credit bancar sau
atragerea de investitori pentru finanțări sustenabile și de durată ori semnarea de parteneriate sigure și potrivite, cu
rezultate scontate pe termen lung.

În interiorul companiei, o comunicare eficientă și corectă nu doar informează angajații cu privire la noutățile companiei, ci și întărește încrederea oamenilor în misiunea și valorile societății. Mai mult chiar, conectează oamenii la scopul companiei și alimentează în același timp procesul de dezvoltare a companiei. Se evită astfel fluctuațiile de personal sau atragerea de angajați nepotriviți pentru companie și se motivează munca celor prezenți, prin oferirea unui scop comun, bine definit.

În loc de concluzie evidentă: companiile care au o voce care comunică eficient, transparent și nu în ultimul rând constant, atât în interior, cât și în exterior, nu vor avea decât beneficii pe termen scurt, mediu și lung.

 

Citiți și despre:

  • PlantExtrakt, natura sănătății talePlantExtrakt, natura sănătății tale Remediile homeopatice românești ajung peste granițe cu PlantExtrakt. Homeopatia a devenit în ultimii ani o alternativă viabilă pentru schemele de tratamente complexe oferite de medici, o adevărată cale de […]
  • Românii sunt optimiști cu privire la 2014Românii sunt optimiști cu privire la 2014 Care sunt așteptările economice ale românilor pentru anul viitor? Dacă anii trecuți românii erau pesimiști atunci când se gândeau la viitorul economiei, pentru anul 2014 rezultatele mai multor studii arată că […]
  • Nou serviciu dedicat companiilor, lansat de UPC Nou serviciu dedicat companiilor, lansat de UPC UPC România, divizia de business, va lansa pentru companii numere de tip verzi care vor avea formatul ”0800”. Cu ajutorul acestui număr companiile pot apela mai rapid la relația de legătură cu clienți sau […]
  • BCR a redus cheltuielile cu salariile angajaților BCR a redus cheltuielile cu salariile angajaților Banca Comercială Română  a înregistrat în primul semestru al acestui an cheltuieli cu salariile de 255,4 mil. lei, în scădere cu 3,6 de procente faţă de aceeaşi perioadă din 2012. Ponderea acestora în […]
  • Afacerile Agricola au crescut la 447 milioane lei, în primele nouă luniAfacerile Agricola au crescut la 447 milioane lei, în primele nouă luni Agricola Bacău a înregistrat în primele nouă luni ale anului o creştere de 13% la vânzările de carne de pui, cumparativ cu perioada similară a anului trecut, iar volumele de carne comercializate sunt cu 7% […]