Septembrie 2013

Cât de importantă este comunicarea în cadrul unei companii,
indiferent de dimensiunea acesteia?

Unii ar spune, pe scurt, că este esențială. Eu sunt de părere că o strategie bună de comunicare presupune mai mult decât o bună reputație și un capital de imagine solid. Un plan de comunicare transparent oferă clienților sau posibililor clienți siguranță. Așadar, putem merge până acolo unde comunicarea înseamnă acces la un credit bancar sau
atragerea de investitori pentru finanțări sustenabile și de durată ori semnarea de parteneriate sigure și potrivite, cu
rezultate scontate pe termen lung.

În interiorul companiei, o comunicare eficientă și corectă nu doar informează angajații cu privire la noutățile companiei, ci și întărește încrederea oamenilor în misiunea și valorile societății. Mai mult chiar, conectează oamenii la scopul companiei și alimentează în același timp procesul de dezvoltare a companiei. Se evită astfel fluctuațiile de personal sau atragerea de angajați nepotriviți pentru companie și se motivează munca celor prezenți, prin oferirea unui scop comun, bine definit.

În loc de concluzie evidentă: companiile care au o voce care comunică eficient, transparent și nu în ultimul rând constant, atât în interior, cât și în exterior, nu vor avea decât beneficii pe termen scurt, mediu și lung.