Rezultate 2Performant. Compania de tehnologie 2Performant a încheiat cel mai bun an din istoria sa cu o cifră de afaceri în creștere cu 31% față de anul precedent, confirmând și chiar depășind astfel previziunile sale financiare pentru 2020. Liderul pieței de marketing afiliat din România, recent listat pe piața AeRO a BVB, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 20.282.448 lei.
Rezultate 2Performant. Profitul net al companiei
Profitul net raportat este de 818.688 lei, în creștere cu 17% față de 2019 și cu 7% mai mare decât targetul asumat de management odată cu listarea la BVB a companiei. Veniturile operaționale, calculate prin eliminarea comisioanelor pe care 2Performant le plătește către afiliații din platformă, au crescut în 2020 cu 44%, ajungând la valoarea de 5.451.632 de lei, un important indicator de creștere și performanță a business-ului.
În baza profitului obținut în 2020, compania are în plan să își recompenseze acționarii prin acordarea de acțiuni gratuite. Distribuirea dividendelor sub formă de acțiuni gratuite va fi supusă aprobării acționarilor la AGA anuală din luna aprilie a acestui an.
Rezultate 2Performant. Ce spune CEO-ul companiei?
„Anul 2020, cel mai bun din istoria 2Performant, a confirmat modelul de business solid, funcțional și pregătit de scalare pe care ne bazăm. Într-un an al provocărilor, am reușit să valorificăm oportunitățile create în piață de creșterea accelerată a comerțului online, astfel că produsul nostru de marketing afiliat și-a dovedit validitatea și potențialul de creștere în următorii ani, atât în România, cât și pe piețele externe, acolo unde vizăm extinderea. Rezultatele financiare ale companiei pentru anul 2020 și creșterile înregistrate atât la nivelul cifrei de afaceri, cât și ca profit și venituri operaționale depășesc prognoza și cifrele asumate în planul de afaceri odată cu listarea pe piața AeRO a Bursei de Valori București, toate acestea în contextul unui business tot mai solid”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.
Pandemia de COVID-19
Accelerarea comerțului online din pandemie, industrie la care 2Performant este direct conectată, a reprezentat o oportunitate de creștere valorificată de companie, astfel că în 2020 produsul de marketing afiliat a cunoscut o creștere semnificativă. Veniturile companiei din piața din România au înregistrat o creștere cu 32% față de anul precedent, în timp ce veniturile din piețele externe au depășit previziunile de creștere estimată la 20% și au crescut cu 25 de procente, un semnal excelent al oportunității de extindere internațională declarată în planurile de business ale companiei.
Rezultate 2Performant. Majorare de capital
Recent, compania și-a anunțat intenția de a atrage 5 milioane lei de la investitorii la Bursa de Valori București printr-o operațiune de majorare a capitalului social. Capitalul atras va alimenta investiții în consolidare și creștere pe piața din România, dar și în extinderea pe piețe din regiune.
Citeşte şi Salarii Lidl 2021. Retailerul anunţă majorări începând cu 1 martie! Anunţ important