Blue Air

Rezultate Blue Air 2019. Anunțul făcut de compania aeriană

29.10.2019

Rezultate Blue Air 2019. Compania a revenit la profitabilitate în cursul anului financiar 2019. Acest lucru s-a întâmplat ca urmare a implementării programului de redresare financiară.

Rezultate Blue Air 2019. Indicatori financiari

• Profitul operațional pentru anul financiar 2019 a ajuns la 8.9 mil. euro (față de o pierdere operațională de 19 mil. euro în aceeași perioadă a anului trecut), cu un nivel al câștigurilor înainte de leasing și amortizare (EBITDAR) de 51 mil. euro;

• Profitul net pentru anul financiar 2019 a ajuns la 3.4 mil. euro (înainte de costurile de restructurare a flotei și operațiunilor), față de o pierdere de 24.4 mil. Euro în aceeași perioadă a anului trecut;

• Procentul veniturilor auxiliare din veniturile totale a crescut la 9%, față de 8% în aceeași perioadă a anului trecut;

• Veniturile totale pentru cele 12 luni au rămas la un nivel comparativ cu cele din perioada anterioară, de aprox. 390 mil. EUR (fără taxe de pasageri);

Rezultate Blue Air 2019. Guvernanță corporativă

• O nouă echipă la conducere – al cărei mandat în formulă completă a început în luna mai 2019

• Mix optim de continuitate în Blue Air și de experiență în domeniul aviației și cel financiar;

• Calificare excelentă pentru atingerea potențialului financiar al Blue Air;
• Angajată să asigure creșterea profitabilă a companiei.

• Consiliu consultativ format din personalități cu vastă experiență și recunoaștere în ariile lor de activitate

• Structură de consultare independentă, aliniată angajamentului Blue Air pentru cele mai bune practici, cu experiență în industrii reprezentative.

Rezultate Blue Air 2019. Performanță operațională

• Implementarea noului model de activitate ‘Low-Cost, Low Complexity’ cu focus pe lucrurile importante pentru pasageri

• Axat pe creșterea veniturilor din produse auxiliare, operațiuni simplificate și costuri reduse

• Performanță îmbunătățită în ceea ce priveste punctualitatea zborurilor

• Mai bună decât a competitorilor direcți

• Politica centrată pe clienți a condus la o îmbunătățire a gradului mediu de încărcare cu pasageri al avioanelor, ajungând la o medie anuală de peste 80% și de peste 90% în timpul verii.

Rezultate Blue Air 2019. Perspective

• Se concentrează pe creșterea organică, cu focus principal pe creșterea gradului de satisfacție al pasagerilor.

• Performanța comercială va fi îmbunătățită prin investiții în digitalizare și IT, venituri crescute din produse auxiliare, reînnoirea flotei și control strict al costurilor;

• Continuă să se bazeze pe cei cinci piloni ai performanței companiei: satisfacția pasagerilor, eficiență operațională, implicarea angajaților, responsabilitatea socială și valoarea adăugată;

• Toate aceste direcții strategice vor contribui și vor asigura sustenabilitatea Blue Air pe termen mediu și lung

Ce spune conducerea Blue Air?

„Ne bucurăm să anunțăm o performanță financiară îmbunătățită în 2019; atingerea pragului de profitabilitate, după trei ani de pierderi financiare datorate unei creșteri operaționale accelerate, reprezintă o realizare importantă pentru Blue Air. Avem planuri ambițioase pentru a răspunde și mai bine așteptărilor pasagerilor noștri; strategia noastră de transformare are deja rezultate și a creat premizele sustenabilitații financiare pentru compania noastră, pe termen lung”, a afirmat Oana Petrescu, Director general al Blue Air.

Citește și Evenimente Romexpo București: Cele mai importante evenimente din agricultură, alimentație, ambalaje și băuturi

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Rezultate Blue Air 2019. Anunțul făcut de compania aeriană

  1. Pingback: Evenimentul Business Evolution Craiova | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.