Stiri: Retail

Rezultate eMAG 2020

Rezultate eMAG 2020: Creştere impresionantă a veniturilor

04.06.2021

Rezultate eMAG 2020. Compania a înregistrat venituri de 8,93 miliarde de lei în 2020, dintre care veniturile eMAG în România au reprezentat 5,42 miliarde de lei. Nivelul este cu aproape 52% mai mare faţă de veniturile de 3,56 miliarde lei în 2019.

De asemenea, operaţiunile din Ungaria şi Bulgaria au înregistrat o creştere importantă, de 87%, ajungând la 2,1 miliarde de lei.

Rezultate eMAG 2020. Dezvoltarea accelerată a sectorului de ecommerce

Rezultatele confirmă o primă etapă de dezvoltare accelerată a ecommerce şi reflectă investiţiile în tehnologie, infrastructura logistică, în dezvoltarea internaţională şi a eMAG Marketplace.

Dante International SA, compania care operează eMAG România, Fashion Days România şi realizează vânzări pentru eMAG Bulgaria şi eMAG Ungaria, a raportat o cifră de afaceri de 6,72 miliarde de lei în anul 2020.

2020, un an complicat

„Anul 2020 a fost unul complicat, în care, la început ne-am adaptat din mers, investind în programe de work from home, dar şi în siguranţa angajaţilor din prima linie. Tot ecosistemul de ecommerce, format din furnizori, comercianţi în Marketplace, curieri, tehnologie, cei 7.500 angajaţi eMAG, a servit foarte bine clienţii în momentele grele ale pandemiei”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Rezultate eMAG 2020. Investiţii

eMAG îşi propune să îşi consolideze prezenţa în regiune prin investiţii de 3,2 miliarde de lei pentru a deveni un ecosistem regional de tehnologie. Investiţiile vor susţine crearea de infrastructură logistică prin extinderea reţelei easybox, dar şi printr-un nou centru logistic, cu o suprafaţă 130.000 de metri pătraţi, care permite integrarea a 1.000 de selleri în programul Fulfilment by eMAG. Valoarea investiţiei în noul hub este de 90 de milioane de euro.

eMAG Marketplace, unul dintre vectorii de creştere ai companiei, care se înscrie obiectivului de susţinere a antreprenoriatului digital, a ajuns anul trecut la peste 36.000 de IMM-uri care vând în România, Bulgaria şi Ungaria, cu 80% mai mult faţă de anul anterior.

Grupul eMAG deţine în portofoliu:

  • brandul eMAG
  • retailerul online de fashion Fashion Days
  • magazinul specializat în produse IT şi electronice PC Garage
  • compania românească de curierat rapid, local, naţional şi internaţional Sameday Delivery
  • atelierul de reparaţii Depanero
  • agenţia de marketing online Conversion Marketing
  • platforma de livrări la domiciliu de mâncare şi alte produse necesare casei tazz by eMAG
  • compania de software Zitec

Citeşte şi Investiţii eMAG: 1,5 milioane de euro pentru reamenajarea sediului central