Rezultate financiare bune pentru UNIQA Asigurări, în primul trimestru din 2018

13.06.2018

UNIQA Asigurări a înregistrat în primul trimestru al anului 2018 o creștere de 19% a vânzărilor de asigurări de proprietate, față de aceeași perioadă a anului trecut, cu o valoare totală de 7,3 milioane de euro. De asemenea, pe segmentul asigurărilor de viaţă, compania a raportat în primul trimestru al anului 2018 o creștere de 48,1% a vânzărilor de asigurări de viață, față de aceeași perioadă a anului trecut, cu o valoare totală de 3,8 milioane de euro.

Per total, UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de viață au raportat în primul trimestru al anului 2018 prime brute subscrise în valoare de 23,1 milioane de euro, înregistrând creșteri semnificative pe segmentele asigurărilor de viață si de proprietate.

Cea mai mare creştere a fost raportată în cadrul companiei UNIQA Asigurări de viață, unde s-au vândut polițe de viață în valoare de 3,8 milioane de euro, cu 48,1% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut.

Aceste rezultate pozitive reconfirmă strategia de vânzare adoptată în ultimii ani de către cele două companii, care vizează orientarea către valorificarea potențialului de creștere a claselor de asigurări non-motor și reducerea expunerii pe segmentul motor, ca urmare a mediului nefavorabil și riscant care a afectat vânzările înregistrate la nivelul întregii piețe de asigurări.

“Ne bucurăm să observăm creșterea comercială înregistrată la nivelul celor două companii, rezultatele obținute în primul trimestru al anului 2018 confirmând faptul că suntem în plin proces de dezvoltare. UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de viață se aliniază unei strategii de business eficiente, ce vizează focusarea, pe termen lung, pe vânzarea asigurărilor facultative. Ne-am stabilit obiective ambițioase și ne dorim să obținem un profit solid, fără a pierde din vedere orientarea către clienți. Ne concentrăm pe dezvoltarea unor produse noi și inovatoare care să le ofere acestora experiențe pozitive și relevante în raport cu nevoile pe care le au. Așadar, ne propunem să creștem pe termen lung și, în același timp, să le oferim clienților noștri soluții integrate de asigurare care să le garanteze o viață mai sigură, mai lungă și mai bună”, a declarat Franz Weiler, CEO al UNIQA Asigurări.

În plus, cele două companii au reușit să scadă numărul de reclamații primite în primul trimestru al acestui an cu până la 30% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Reclamațiile fondate s-au redus și ele cu 40% în primele trei luni ale acestui an, în comparație cu perioada ianuarie – martie 2017. Acest lucru se datorează implementării unui standard în privința perioadei de plată a dosarelor de daună, ceea ce a permis accelerarea fluxului de soluționare a acestora, eficientizării comunicării cu clienții, beneficiarii și păgubiții, precum și optimizării proceselor, produselor și serviciilor pentru a fi aliniate nevoilor clienților.

Raportul pe primul trimestru 2018 al Autorității de Supraveghere Financiară indică faptul că UNIQA este cel mai rapid plătitor de daune pe piața RCA din România, cu o durată medie de soluționare a dosarelor de doar 2,18 zile.

“Pentru perioada următoare, ne dorim să continuăm dezvoltarea celor două companii pe piața din România, astfel încât să le oferim clienților, pe termen lung, servicii de calitate, adaptate nevoilor pe care le au. În acest sens, schimbările organizaționale facilitează implementarea strategiei și permit livrarea cantității și calității corespunzătoare a serviciilor, a conchis Franz Weiler, CEO al UNIQA Asigurări.

 

 

 

Citiți și despre: