Rezultate financiare Alexandrion

Rezultate financiare Alexandrion: Afacerile companiei au crescut cu 25%

24.09.2018

Rezultate financiare bune pentru Alexandrion Group, în prima jumătate a anului. Compania a anunţat că anul 2018 a debutat în forţă şi a adus un avans de 25% a afacerilor. Mai exact, acest lucru presupune peste 5.245.000 de litri vânduți doar în perioada ianuarie-iunie 2018. În prima parte din 2017, Alexandrion Group a vândut puțin peste 4.400.000 litri.

Rezultate financiare Alexandrion. Ce spun reprezentanţii companiei?

Răzvan Vasile, CEO Alexandrion Trading, afirmă că avansul remarcabil reflectă strategia de dezvoltare a companiei.

„Această creștere spectaculoasă a cifrei de afaceri nu face decât să reflecte rezultatele strategiei de dezvoltare pe termen lung a grupului. Astfel, în prezent, întreaga companie se focusează pentru a deveni lider de piață pe zona de HoReCa Premium atât pe spirtoase, dar și pe vinuri. În acest sens, una dintre mișcările strategice luate pentru atingerea obiectivelor Alexandrion Group se axeaxă pe împărțirea pe divizii a forței de vânzări”, declara Răzvan Vasile, CEO Alexandrion Trading.

Cele două divizii de vânzări vor fi conduse de doi profesioniști în domeniul băuturilor alcoolice.

Rezultate financiare Alexandrion. Divizia de HoReCa Premium și Business Development

Divizia de HoReCa Premium și Business Development din cadrul Alexandrion Trading, singura companie responsabilă pentru vânzarea, distribuția și comercializarea întregii game de produse deținute de Alexandrion Group, dar și pentru brandurile importate și afacerea viniviticolă recent preluată, va fi condusă de către Nicolae Costea.

Până acum, el a ocupat funcția de director național de vânzări al grupului.

Având o experiență de peste 18 ani în vânzări, precum şi în coordonarea și managementul operațiunilor de magazin și de teren, Nicolae Costea a venit în echipa Alexandrion Group în urmă cu patru ani.

Acesta se va concentra pe dezvoltarea oportunităților de afaceri pentru compania noastră, în domeniul băuturilor. În plus, el va fi responsabil şi de coordonarea operațională și strategică a diviziei. Obiectivul lui clar este de a aduce compania pe locul I în segmentul băuturilor spirtoase și al vinurilor în zona HoReCa Premium.

Rezultate financiare Alexandrion. Divizia de vânzări către comerțul tradițional și Modern Trade

Costin Alexandru Ghiță este cel care va coordona Divizia de vânzări către comerțul tradițional și către formatele de Modern Trade.

Acesta deţine o experiență de peste 20 de ani în vânzări și marketing.

Înainte de a veni în echipa Alexandrion Group, Costin Alexandru Ghiță a fost responsabil de vânzările uneia dintre cele mai mari companii producătoare de vin din ţara noastră.

Cei doi vor fi coordonați de Răzvan Vasile, CEO-ul Alexandrion Trading.

Citeşte şi Ajutor de stat pentru investiţiile majore în economie. Anunțul făcut de Ministerul Finanţelor

 

 

Citiți și despre:

  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
  • Compania Nordic Food anunţă schimbări importanteCompania Nordic Food anunţă schimbări importante Compania de distribuției a produselor alimentare premium atât în retail, cât și în HoReCa - Nordic Food a anunţat că transferă managementul către a doua generație. Astfel, după 25 de ani de business madeîn […]
  • Rezultate financiare bune pentru Carlsberg, în 2017Rezultate financiare bune pentru Carlsberg, în 2017 Carlsberg a avut, anul trecut, o rată de creștere a vânzărilor din România de 21%, comparativ cu 2016. Rezultatul aduce cu sine o apreciere a cotei de piață a Carlsberg în categoria super premium. Astfel, […]
  • Miele a preluat o companie italianăMiele a preluat o companie italiană Miele a demarat un parteneriat cu Steelco, o companie italiană, lider în producția de echipamente pentru curățare, dezinfecție și sterilizare pentru industriile farmaceutică și medicală. Astfel, producătorul […]
  • Afaceri în creştere pentru Serpico Trading, în 2016Afaceri în creştere pentru Serpico Trading, în 2016 Distribuitorul autohton de produse congelate, Serpico Trading, a înregistrat o creştere cu 20% a cifrei de afaceri în 2016, fiind al doilea an consecutiv de creştere cu două cifre. Schimbările strategice în […]