Rezultate financiare Ascendis 2018.

Rezultate financiare extrem de bune pentru Ascendis, în 2018

21.02.2019

2018 a fost cel mai bun an din istoria Ascendis. Afacerile companiei au avansat cu 18%, la 8,6 milioane de euro. Grupul Ascendis este liderul pieței de training și consultanță în domeniul dezvoltării organizaționale din România.

”Cifra de afaceri a grupului a crescut cu 18% în 2018 față de 2017, la cel mai ridicat nivel din istoria firmei, iar businessul de training și team building a crescut cu 30% față de anul trecut, până la venituri de 6,9 milioane de euro. La nivel de grup, incluzând agenția de marketing digital Ideologiq, furnizorul de servicii de wellbeing Smart Experience și platforma de microlearning Code of Talent, am ajuns la venituri de 8,6 milioane de euro.”, a declarat Andrei Goșu, Managing Partner în cadrul Ascendis.

Rezultate financiare Ascendis 2018. Conferințe și team building

Per total, anul trecut un număr de 22.625 de angajați din companiile din țara noastră au participat la conferințe sau la programe de team building organizate de Ascendis. La programele de training ale companiei au participat anul trecut 46.000 de persoane.

Companiile care au alocat bugete pentru programe de instruire a angajaților au avut printre teme preferate programele de dezvoltare a abilităților de leadership, de creștere a productivității, de vânzări și de customer experience.

Rezultate financiare Ascendis 2018. Cei mai mulți clienți ai Ascendis au provenit în 2018 din:

  • retail
  • industrie
  • pharma
  • energie
  • IT&C
  • financiar-bancar
  • servicii

Rezultate financiare Ascendis 2018. Structura veniturilor

Structura veniturilor companiei pe categorii de programe arată că divizia de training are în continuare o pondere semnificativă în businessul Ascendis, cu un procent de 60%. Totodată, zona de evenimente corporate (conferințe și programe de team building) are o pondere de 25% din cifra de afaceri a companiei, iar restul de 15% din venituri sunt generate de programele de coaching și consultanță.

Rezultate financiare Ascendis 2018. Proiecte noi

În ceea ce privește proiectele noi ale companiei în 2018, cele mai importante au fost lansarea platformei de microlearning Code of Talent în cadrul convenției ATD (Association for Talent Development – cel mai mare eveniment global din domeniul dezvoltării profesionale) din San Diego, deschiderea birourilor Ascendis din Belgrad și din Kiev și atragerea unei finanțări europene în valoare de 1 milion de euro pentru Academia de Leadership Ascendis.

„Microlearningul are rezultate peste așteptări. Code of Talent a ajuns deja la break-even. Se susține singur. Avem clienți de pe 5 continente pe zona de microlearning, însă pentru a face acest business să ‚explodeze’ avem nevoie de o finanțare din partea unui partener strategic. Suntem în discuții cu posibili investitori, dar urmărim și fondurile europene pentru dezvoltarea acestui produs”, a explicat Andrei Goșu.

Rezultate financiare Ascendis 2018. Grupul Ascendis este format din companiile:

  • Ascendis Consulting (training, team building și evenimente corporate, consultanță, servicii de evaluare, coaching, studii de piață)
  • Code of Talent (programe de microlearning în parteneriat cu compania Co-Factor)
  • Smart Experience (servicii de wellbeing) și Ideologiq (marketing digital)

Citește și Tendințele din piața de retail online, în 2019

 

 

Citiți și despre:

  • 2015, cel mai bun an din istoria Ascendis2015, cel mai bun an din istoria Ascendis Grupul Ascendis, liderul pieței de training din România, estimează că va încheia anul 2015 cu o creștere de 16% față de nivelul raportat anul trecut. Astfel, anul 2015 se prefigurează a fi cel mai bun din […]
  • Cursuri de securitate cibernetică, organizate de Deloitte AcademyCursuri de securitate cibernetică, organizate de Deloitte Academy Cursuri de securitate cibernetică. Deloitte Academy a anunțat că organizează în țara noastră primele cursuri de securitate cibernetică pentru Internet of Things (IoT) și al inteligenței artificiale […]
  • Zitec a preluat două agenții de digitalZitec a preluat două agenții de digital Zitec a anunțat că a preluat echipele și portofoliile agențiilor Bright și Symboli. Este vorba de două companii de web-design, e-commerce, dezvoltare software și marketing digital. Acestea au înregistrat în […]
  • ECDL testează competenţele digitale ale tinerilor, în Veranda MallECDL testează competenţele digitale ale tinerilor, în Veranda Mall Centrul comercial Veranda, în parteneriat cu ECDL România, oferă elevilor posibilitatea de a-și testa gratuit competenţele digitale, prin intermediul unor sesiuni de cursuri IT interactive pregătite pentru […]
  • Peste 2600 de studenţi au aplicat la internship-ul eMAGPeste 2600 de studenţi au aplicat la internship-ul eMAG Retailerul online eMAG a primit 2.652 de înscrieri pentru cele 44 de poziții de internship deschise în programul „eMAG Talent Internship” pentru studenții și absolvenții din București, Craiova și Iași. Pentru […]