Carlsberg a avut, anul trecut, o rată de creștere a vânzărilor din România de 21%, comparativ cu 2016. Rezultatul aduce cu sine o apreciere a cotei de piață a Carlsberg în categoria super premium. Astfel, brandul continuă tendința ascendentă a vânzărilor din ţara noastră, marcând a doua rată anuală de creștere de două cifre obținută în ani consecutivi, după ce volumele anuale de vânzări ale Carlsberg la nivelul pieței locale s-au majorat cu 38% în 2017 în comparație cu rezultatele din 2015.
„Carlsberg este mai mult decât un brand super premium devenit sinonim cu calitatea la nivel internațional, este chiar prima bere lager de calitate din lume, care a revoluționat industria berii în 1883 prin descoperirea inovatoare a drojdiei pure de către Laboratorul de Cercetare Carlsberg. Și nu doar atât, ci a oferit această soluție în mod gratuit și celorlalți producători de bere, ceea ce demonstrează încă o dată faptul că la baza brandului stau pasiunea pentru excelență și dorința de a împărți și cu ceilalți – valori altruiste, ce pun calitatea berii mai presus de orice altceva și care au fost păstrate până în zilele noastre. Ritmul accelerat de creștere pe care Carlsberg l-a înregistrat în ultimii doi ani în România, superior celui înregistrat de întreaga piață locală super premium, reprezintă o confirmare a rafinării gusturilor consumatorilor români și o validare a obiectivului nostru de a aduce arta de a face bere cât mai aproape de perfecţiune, așa cum a fost gândit acum mai bine de un secol de J. C. Jacobsen”, a declarat Paul Markovits, Vice Președinte Marketing, URBB.
Creșterea brandului pe piața locală vine în contextul unei serii de investiții realizate de URBB în 2017, investiţii ce au vizat atât mărirea capacității de producție a fabricii din Pantelimon, cât și diversificarea portofoliului cu produse și soluții inovatoare. Una dintre aceste investiții a fost lansarea în premieră în ţara noastră a noii sticle Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat, un ambalaj unic pe segmentul super premium local, gândit să vină în întâmpinarea trendului ascendent de consum de bere la sticlă din ultimii ani.
O altă investiție importantă a fost și introducerea foliei de protecție din aluminiu aplicată pe capacele dozelor de bere, dedicată întregului portofoliul de beri produse de URBB, cu scopul de a le oferi consumatorilor posibilitatea de a savura berea direct din cutie.